خوشحالی کاربران از صدور کیفرخواستِ سلحشوری خوشحالی کاربران از صدور کیفرخواستِ سلحشوری | آوتاف
خانه / اخبار داغ / خوشحالی کاربران از صدور کیفرخواستِ سلحشوری

خوشحالی کاربران از صدور کیفرخواستِ سلحشوری

برترین‌ها: صدور کیفرخواست مجرمیت برای پرونده پروانه سلحشوری؛ نماینده سابق مجلس با واکنش متفاوت برخی کاربران فضای مجازی مواجه شده است.

روز گذشته رسانه‌ها خبر دادند که پروانه سلحشوری نماینده تهران پس از شکایت و انجام مراحل تحقیقات در دادسرای فرهنگ و رسانه مجرم شناخته شد و کیفر خواست وی با اتهام های نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی صادر و جهت رسیدگی به دادگاه های انقلاب اسلامی و مجتمع قضایی کارکنان دولت ارسال شد.

خوشحالی کاربران از صدور کیفرخواستِ سلحشوری

نماینده مردم تهران در مجلس دهم در خصوص علت صدور کیفر خواست از سوی دادگاه فرهنگ رسانه برای او گفت: احتمالا بخاطر توییت و مصاحبه‌هایم است.

سلحشوری:

* هفت شکایت از من شده که شامل توئیت و مصاحبه‌هایم می‌شود؛ ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان درباره حجاب از من شکایت کرد، توئیت و مصاحبه دختر آبی، حوادث آبان ماه و کودک همسری از دیگر شکایت هایم محسوب می شود. تعجب می‌کنم چرا برای خودم ابلاغیه نیامده و اول به یک خبرگزاری اعلام شده است.

* چند وقت پیش که به دادگاه رسانه رفتم که به من گفته شد در خصوص نطق هایتان در مجلس مصونیت نمایندگی دارم و اصلا به وظایف نمایندگی من در داخل صحن کاری ندارند و گفتند موضوع توئیت‌ها و مصاحبه‌های من است و در همین خصوص هم، از من پرسش و پاسخ کردند و قرار شد، پس از بررسی به من خبر بدهند.

* شکایت بعدی، مربوط به مجلس است. در مورد نطق آذرماه، سپاه و معاون سیاسی امنیتی قوه قضائیه از من شکایت کرده‌اند که فکر می‌کنم تبرئه شدم زیرا نطق من در راستای وظیفه نمایندگی‌ام بود. من در توئیتر هم به عنوان نماینده مردم توئیت کردم.

حتما بخوانید:  سینماگری که بابت نگاه خاص به ازدواج عذرخواست

واکنش کاربران در این رابطه را بخوانید:

خوشحالی برخی کاربران از صدور حکم سلحشوری

خوشحالی برخی کاربران از صدور حکم سلحشوری

خوشحالی برخی کاربران از صدور حکم سلحشوری

خوشحالی برخی کاربران از صدور حکم سلحشوری

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *