دارویی که تا ۹۰درصد از مرگ کرونایی می‌کاهد دارویی که تا ۹۰درصد از مرگ کرونایی می‌کاهد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / دارویی که تا ۹۰درصد از مرگ کرونایی می‌کاهد

دارویی که تا ۹۰درصد از مرگ کرونایی می‌کاهد

برترین‌ها: معجون آنتی‌بادی شرکت «الی لی‌لی» که از فوریه در آمریکا مجوز استفاده دارد، احتمال بستری شدن در بیمارستان پس از ابتلا به کووید۱۹ و مرگ ناشی از آن را تا ۸۷ درصد کاهش می‌دهد. این شرکت پس از انجام آزمایش بر روی بیش از ۷۵۰ بیمار آسیب‌پذیر مبتلا به کرونا، به این معجوب رسید.

دارویی که تا ۹۰درصد از مرگ کرونایی می‌کاهد

شرکت چندملیتی داروسازی است، که دفتر مرکزی آن، در ایندیاناپولیس، ایندیانا در ایالات متحده قرار دارد.

این شرکت همچنین دارای دفاتر رسمی، در پورتوریکو و ۱۷ کشور دیگر می‌باشد و محصولات خود را در بیش از ۱۲۵ کشور، به فروش می‌رساند. ایلای لی‌لی اند کامپنی، در سال ۱۸۷۶ توسط سرهنگ الای لی‌لی، شیمی‌دان و داروساز آمریکایی تأسیس شد. وی از کهنه سربازهای جنگ داخلی آمریکا بود، که پس از پایان جنگ، اقدام به راه‌اندازی این شرکت، نمود.

شرکت لی‌لی، اولین شرکتی بود، که اقدام به تولید انبوه پنی‌سیلین، واکسن فلج اطفال و انسولین نمود. همچنین یکی از اولین شرکت‌های دارویی بود، که انسولین انسانی، را تولید کرد. شرکت الای لی‌لی، در حال حاضر بزرگترین تولید و توزیع‌کننده داروهای روانپزشکی در جهان می‌باشد.

ایلای لی‌لی اند کامپنی، در سال ۲۰۰۸ در فهرست فرچون ۵۰۰ در رتبه ۱۴۸ از بزرگترین شرکت‌های مستقر در ایالات متحده، قرار گرفت. این شرکت جزء ۱۰ شرکت برتر دارویی جهان است. سهام الای لی‌لی، در بازار بورس نیویورک دادوستد می‌شود. این شرکت همچنین، جزئی از شاخص اس اند پی ۵۰۰ بشمار می‌آید.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  گرم بمانید، سردترین روز‌های سال می‌آید

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *