دار و دسته «سلطان سکه» احضار شدند دار و دسته «سلطان سکه» احضار شدند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / دار و دسته «سلطان سکه» احضار شدند

دار و دسته «سلطان سکه» احضار شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی پایتخت از احضار ۱۸ نفر از نوچه‌های سلطان سکه خبر داد.

سردار حسین رحیمی در حاشیه طرح دستگیری اراذل، اوباش و مزاحمین نوامیس در مقر پلیس اطلاعات و امنیت پایتخت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی در خصوص آخرین وضعیت پرونده سلطان سکه و دستگیری عوامل مرتبط با این فرد اظهار داشت: پرونده‌های مختلفی در پلیس در حال رسیدگی است که یکی از این موارد همین سلطان سکه است؛ وحید مظلومی فردی که نامش را دیروز سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرد.

دار و دسته «سلطان سکه» احضار شدند

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: بالغ بر هجده نفر از نوچه‌ها و عوامل باند سلطان سکه به پلیس احضار شده‌ که برخی بازداشت و برخی نیز با قرار وثیقه آزاد شده‌اند.

عالی‌ترین مقام انتظامی تهران بزرگ به بررسی گردش مالی و حساب‌های مالی سلطان سکه و افرادش اشاره و بیان داشت: با کمک بانک مرکزی، حساب‌های این افراد به طور دقیق در حال بررسی است؛ تمام عوامل این باند نیز شناسایی شده‌اند و پرونده به صورت کامل و با ابعاد جدیدی از جرائم در دست کار است.

وی به دستگیری این فرد در سال ۹۱ پرداخت و گفت: این فرد در آن سال به اعدام نیز محکوم شده بود.

سردار رحیمی با تأکید بر این مطلب که پلیس این پرونده را با تمام قدرت و به طور شبانه‌روزی در دستورکار دارد، در پاسخ به دیگر پرسش فارس اعلام کرد این فرد هم‌اکنون در پلیس آگاهی نگهداری می‌شود.

فرمانده انتظامی پایتخت افزود: برخی از افرادی که به عنوان عوامل سلطان سکه دستگیر شده‌اند جزو ۹۰ نفری بودند که در ۲۵ اسفند ۹۶ دستگیر شده بودند و با قرار وثیقه ۸ و ۱۰ میلیاردی آزاد بودند.

حتما بخوانید:  دریافت نوبت دوم واکسن ایرانی توسط رهبر انقلاب

این مقام ارشد پلیس پایتخت در خصوص کری‌خوانی‌هایی که بعد از قتل وحید مرادی در فضای مجازی به وقوع پیوست، اعلام کرد:‌ چهار نفر از کسانی که در فضای مجازی کری‌خوانی کرده بودند، در این طرح دستگیر شدند.

سردار رحیمی در خصوص وضعیت بازار سکه و ارز اعلام کرد: پنجاه نفر از لیست خریداران عمده سکه دراختیار پلیس است؛ همچنین ۳۵ شرکتی که در بحث ورود موبایل به کشور اقدام کرده بودند نیز دراختیار پلیس‌اند و سه بازپرس ویژه از طرف دادستان تهران مسئول این پرونده شده‌اند.

وی گفت: بعد از دستگیری سلطان سکه و احضار عوامل وی، روند صعودی موجود متوقف و هم‌اینک روند رو به کاهش است؛البته عده‌ای به صورت خزنده در بازار سکه و طلا فعالیت می‌کنند که تمام اقدامات آنها تحت کنترل است.

وی گفت:‌در بازار تهران پلیس با اشراف اطلاعاتی به صورت نامحسوس فعالیت دارد و در این زمینه نیز دستگیری‌هایی داشته‌ایم.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *