داورزنی: لیگ برتر تا ۲۳ مرداد آغاز می‌شود داورزنی: لیگ برتر تا ۲۳ مرداد آغاز می‌شود | آوتاف
خانه / اخبار داغ / داورزنی: لیگ برتر تا ۲۳ مرداد آغاز می‌شود

داورزنی: لیگ برتر تا ۲۳ مرداد آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: به نقل از وزارت ورزش و جوانان، محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان امروز در در مراسم افتتاح خانه تیراندازی شهر محمدیه استان قزوین در جمع خبرنگاران گفت: فدراسیون فوتبال قرعه کشی مسابقات لیگ برتر را ظرف امروز و فردا اعلام می‌کند و مسابقات هم نهایتا بیستم تا بیست و سوم مرداد آغاز می‌شود.

معاون وزیر ورزش با بیان اینکه ورزشگاه آزادی تهران ۹۹ درصد برای برگزاری مسابقات آماده شده است، تاکید کرد: ورزشگاه‌های یادگار امام تبریز، نقش جهان و فولادشهر اصفهان، فولاد اهواز و آبادان هم آماده شده اند.

داروزنی افزود: دغدغه ما ورزشگاه‌های قائمشهر و مسجدسلیمان بود که نصب صندلی، تکمیل ورودی‌ها و رختکن ورزشگاه قائمشهر با پیگیری‌های استاندار به پایان رسیده است.

او با بیان اینکه فدراسیون برای برگزاری مسابقات، نصب صندلی، فروش الکترونیکی بلیت، نصب دوربین‌های امنیتی و گیت‌های ورودی را الزام آور کرده، گفت: به جز گیت‌های ورودی مابقی کار‌ها در این ورزشگاه‌ها انجام شده است.

معاون وزیر ورزش تاکید کرد: دو استادیوم جم بوشهر و مسجدسلیمان هنوز مشکلشان حل نشده که در صورت آماده نشدن، مسابقات آن‌ها در مرکز استان برگزار خواهد شد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  اصلاح مصوبه حداقل حقوق کارمندان ابلاغ شد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *