درگیری دو نماینده مجلس یازدهم با محمود صادقی درگیری دو نماینده مجلس یازدهم با محمود صادقی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / درگیری دو نماینده مجلس یازدهم با محمود صادقی

درگیری دو نماینده مجلس یازدهم با محمود صادقی

جماران: اظهارات توییتری محمود صادقی، نماینده تهران در مجلس دهم، در خصوص جنجال های اخیر پیرامون مجلس یازدهم با واکنش های تندی مواجه شده است.محمود صادقی، نماینده تهران در مجلس دهم، در حساب شخصی خود در توییتر نوشت: «اختصاص اولین محموله واکسن آنفلوآنزا به مجلس فقط نشانگر توخالی بودن شعارهای نمایندگان مجلس یازدهم نیست؛ بلکه نشانه‌ای از فاصله‌ی نهادینه‌‌شده‌ی حاکمیت از مردم است. محموله‌ی قرص‌های فاوپیراویر را هم محرمانه از چین وارد وارد کردند و عمده‌اش را صرف درمان مقامات و از ما بهتران کردند.»

در پاسخ به این توییت صادقی، سید نظام الدین موسوی نماینده تهران نوشت: «بنده به عمرم واکسن آنفلوآنزا نزده ام، قرص فاوپیراویر را هم حقیقتاً نمیدانم چه مصرفی دارد. ظاهراً این موارد در مجلس قبل روال بوده و لذا از آقای محمود صادقی به عنوان صاحب تجربه خواهش میکنم لیستی از واکسن و قرصهایی که در مجلس قبل مصرف میکرده اند اعلام کنند تا در مجلس جدید ممنوع شود.»

همچنین صادقی در توییتی دیگر نوشته بود: «یکی از خبرنگاران پرسید چرا درباره‌ی اتفاقات جاری در مجلس یازدهم اظهارنظر نمی‌کنی؟ گفتم: راستش وقتی به این مجلس با آن قهر مردم از انتخابات فکر می‌کنم یاد این سخنرانی امام می‌افتم: «…این مجلس چه ارتباطی به ملت ایران دارد. ملت ایران به اینها رأی ندادند..»

صادقی به «سخنرانی امام خمینی در جمع مردم در مخالفت با لایحه کاپیتولاسیون» اشاره کرده است و آدرس آن را هم در توییتش درج کرده است.

این توییت صادقی با واکنش احمدامیرآبادی فراهانی نماینده قم همراه شد و وی نوشت: «سلام نمی تونی اظهار نظر کنی چون خودت در دوره دهم همه چیز گرفتی؟!!»

حتما بخوانید:  نامه‌ AFC که استقلال و پرسپولیس را به‌ هم ریخت

فراهانی در پاسخ به کاربری هم که گفته بود «شما یعنی حسابت پاکه؟»، نوشت: «من ادعایی ندارم ولی این را میدونم چهار سالی که با ایشان بودم نوشتم به حسابداری مجلس نهارهایی که در مجلس خوردم از حقوقم کم کنند و کم کردند ولی تظاهر نمی کنم به پاکدستی و این که بقیه را دزد حساب کنم و خودم را بهترین».

صادقی هنوز پاسخی به توییت های نماینده های مجلس یازدهم نداده است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *