دزد بخت‌برگشته در کانال کولر گیر کرد! دزد بخت‌برگشته در کانال کولر گیر کرد! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / دزد بخت‌برگشته در کانال کولر گیر کرد!

دزد بخت‌برگشته در کانال کولر گیر کرد!

باشگاه خبرنگاران جوان: مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نهاوند گفت: سارقی که ۱۲ ساعت در کانال کولر گرفتار بود با تلاش آتش نشانی نهاوند از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.دزد در کانال کولر خانه‌ای در نهاوند گرفتار شد

 اکبر مولوی مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نهاوند گفت: با همکاری پلیس، مرجع قضایی، آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نهاوند سارقی که به مدت ۱۲ ساعت در کانال کولر یک مجتمع آپارتمانی گیرکرده بود از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

مولوی افزود: این سارق نگون بخت به قصد سرقت با یک شگرد خاص از راه کانال کولر یکی از طبقات قصد ورود به منزلی را داشت ، اما از ساعت ۱۰ شب تا ۱۰ صبح در داخل کانال کولر به دام افتاد.

او با بیان اینکه صاحب خانه در منزل حضور نداشته است، بیان کرد: اگر یکی از همسایه ها صدای آه و ناله و کمک خواستن این سارق را نمی شنید، فرد سارق ممکن بود در کانال کولر جان بدهد اما یکی از همسایه ها بلافاصله بعد از اطلاع از این مساله پلیس و سازمان آتش نشانی را در جریان قرار داد.

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نهاوند گفت: با تلاش یک ساعته و با حکم قانون و هماهنگی قفل واحد آپارتمان را شکستیم و سپس با بریدن کانال کولر سارق جوان را که پاهایش نای راه رفتن نداشت نجات و تحویل پلیس دادیم.

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *