دلهره قهر مرد ایتالیایی در دلِ آبی‌ها؛ استرا می‌رود؟ دلهره قهر مرد ایتالیایی در دلِ آبی‌ها؛ استرا می‌رود؟ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / دلهره قهر مرد ایتالیایی در دلِ آبی‌ها؛ استرا می‌رود؟

دلهره قهر مرد ایتالیایی در دلِ آبی‌ها؛ استرا می‌رود؟

برترین‌ها: نتایج خوب استراماچونی در استقلال هواداران این تیم را نسبت به سرنوشت مربی حالا دیگر محبوب این تیم حساس کرده، عدم پرداخت به موقع مطالبات این مربی طی روزهای گذشته حرف و حدیث‌هایی را به وجود آورده و از آن طرف استوری همسر این مربی ایتالیایی و غیبت در تمرین روز گذشته و نشست خبری امروز به شایعات دامن زده.

در میان این اتفاقات و دلخوری ها یکی از رسانه ها از پیشنهاد جدید برای سرمربی استقلال نیز خبر داده است. این نشریه نوشته است: استراماچونی با پیشنهاد وسوسه انگیزی از لیگ ستارگان قطر مواجه شده است. لیگ قطر که به واسطه همکاری با آکادمی باشگاه بارسلونا بسیار پیشرفت کرده، یکی از برنامه هایش در راستای همین روند رو به رشد، استفاده از مربیان موفق زیر ۵۰ سال است و به همین منظور به استراماچونی، سرمربی موفق استقلال پیشنهاد همکاری داده است.

دلهره قهر مرد ایتالیایی در دلِ آبی‌ها؛ استرا می‌رود؟بخشی از واکنش‌های مجازی به این شایعات را در زیر می‌بینید

دلهره قهر مرد ایتالیایی در دلِ آبی‌ها؛ استرا می‌رود؟

دلهره قهر مرد ایتالیایی در دلِ آبی‌ها؛ استرا می‌رود؟

دلهره قهر مرد ایتالیایی در دلِ آبی‌ها؛ استرا می‌رود؟

فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال در این خصوص گفت: نه فتحی و نه باشگاه استقلال در این ماجرا مقصر نیستند. در اینجا به مربی خود حق می‌دهیم. با همه این سختی‌ها ۴ ماه پول به حساب ایشان ریخته‌ایم. امروز و فردا بانک‌های اروپایی بسته هستند و دوشنبه پول به حساب ایشان واریز می‌شود. آقای دکتر خلیل‌زاده که از طریق یک کشور سوم این پول را برای استراماچونی منتقل می‌کنند، قول داده‌اند که در اولین ساعات روز دوشنبه این کار را انجام دهند و پول در حساب استراماچونی باشد.

او یک مربی حرفه‌ای است و ساعت‌ها وقتش را برای تیم می‌گذارد و جالب است بدانید که ایشان یک روز هم مرخصی نگرفته است. حتی روز شنبه هم ایشان در تمرین بوده و دستیارانش تمرین را برگزار کرده‌اند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  تکذیب اعطای ۲۵۰۰ گرین کارت در مذاکرات هسته‌ای

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *