دو امتیاز استقلال در اراک جا ماند دو امتیاز استقلال در اراک جا ماند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / دو امتیاز استقلال در اراک جا ماند

دو امتیاز استقلال در اراک جا ماند

خبرگزاری مهر: تیم‌های استقلال و آلومینیوم در چارچوب رقابتهای هفته سیزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز در اراک به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی یک – یک به پایان رسید. برای استقلال در این بازی «کوین یامگا» (۱۷ – پنالتی) برای استقلال و میثم مجیدی (۹۲) گلزنی کردند.

به این ترتیب استقلال که تا لحظات پایانی بازی پیروز میدان بود، از ثبت پنجمین برد متوالی بازماند و ۲۹ امتیازی شد اما همچنان در صدر جدول قرار دارد.

دو امتیاز استقلال در اراک جا ماند

ترکیب استقلال و آلومینیوم

استقلال بازی را با ترکیب سید حسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، جعفر سلمانی (از دقیقه ۷۸ بابک مرادی)، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک نفس، امیرحسین حسین‌زاده (از دقیقه ۸۵ ارسلان مطهری)، کوین یامگا، آرمان رمضانی (از دقیقه ۴۶ آرش رضاوند) و رودی ژستد آغاز کرد.

آلومینیوم هم با ترکیب حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، پوریا آریاکیا، مصطفی احمدی (از دقیقه ۸۳ میثم مجیدی)، محمود قائدرحمتی، امیر نوری (از دقیقه ۴۶ امیرحسین هوشمند)، اسماعیل شریفات، محمد علی‌نژاد (از دقیقه ۷۴ امید سینگ) و نیما درودی وارد زمین شد.

دو امتیاز استقلال در اراک جا ماند

نیمه نخست و برتری استقلال

در شرایطی که بازی هنوز شکل اصلی خود را پیدا نکرده بود، در دقیقه ۱۱ بازی و پس از برخورد توپ به دست اسماعیل شریفات داخل محوطه جریمه آلومینیوم اشکان خورشیدی به نشانه پنالتی در سوت خود دمید.

به دلیل اعتراضات بازیکنان و کادر فنی آلومینیوم و مصدومیت دروازه‌بان آلومینیوم حدوداً ۵ دقیقه در زدن پنالتی تاخیر افتاد و در دقیقه ۱۷ کوین یامگا با گل کردن ضربه پنالتی آبی پوشان را پیش انداخت.

حتما بخوانید:  نوجوانان ۱۲ تا ۱۴ساله مشتری «کمیکال» در ایران

بعد از گل استقلال هر دو تیم به صورت پراکنده حملاتی را روی دروازه هم تدارک دیدند که هیچ‌یک از آنها تبدیل به گل نشد. بهترین موقعیت را اسماعیل شریفات در دقیقه ۴۴ در حالت تک به تک با دروازه‌بان استقلال به دست آورد اما ضربه او توسط حسینی مهار شد تا تا نیمه نخست با همان تک گل به سود آبی پوشان به پایان برسد.

دو امتیاز استقلال در اراک جا ماند

فرهاد مجیدی نیمه دوم را با یک تعویض در نفرات و یک تغییر سیستم اساسی آغاز کرد و آرش رضاوند را به جای آرمان رمضانی وارد زمین کرد تا چنین به نظر آید قصد دارد در نیمه دوم بیشتر جنبه احتیاط را در نظر داشته باشد.

آلومینیوم از ابتدای نیمه دوم نبض بازی را در دست گرفت و با روی آوردن به فوتبال تهاجمی استقلال را در یک سوم دفاعی خودش تحت فشار قرار داد؛ و در این دقایق مدافعان استقلال به همراه سید حسین حسینی مقابل حملات نسبتاً زهر دار آلومینیوم ایستادگی می‌کردند. در دقیقه ۶۵ و در ادامه ضربه سر خطرناک مهدی قاید رحمتی را سید حسین حسینی مهار کرد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *