دیدار دوستانه آرژانتین برابر اسرائیل لغو شد دیدار دوستانه آرژانتین برابر اسرائیل لغو شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / دیدار دوستانه آرژانتین برابر اسرائیل لغو شد

دیدار دوستانه آرژانتین برابر اسرائیل لغو شد

ورزش سه: دیدار دوستانه تیم های آرژانتین و اسرائیل که قرار بود که در بیت المقدس برگزار شود، به دلیل اعتراض فلسطینی ها، لغو شد.

شاگردان خورخه سامپائولی برای حضور در رقابت های جام جهانی آماده می شوند و قرار بود چند روز دیگر در بیت المقدس مقابل اسرائیل قرار بگیرند اما اعتراض های گسترده فلسطینی ها، در نهایت منجر به لغو این دیدار شده بود.

جبریل رجوب، رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین، از لیونل مسی خواسته بود برای این دیدار به فلسطین اشغالی سفر نکند و تهدید کرده بود در صورت انجام این سفر، فلسطینی عکس و پیراهن های ستاره بارسا را آتش خواهند زد.

لغو دیدار دوستانه آرژانتین برابر اسرائیل

دلیل اصلی جنجالی شدن برگزاری این دیدار، این بود که قرار بود این بازی در ورزشگاهی برگزار شود که در نزدیکی یکی از روستاهای تخریب شدن فسطینی، انجام شود.

به همین دلیل از زمان آغاز تمرینات تیم ملی آرژانتین در کمپ باشگاه بارسلونا، گروهی از معترضان با حضور در اطراف این کمپ، اعتراض شان را به برگزاری این دیدار اعلام کردند.

در نهایت، به اعضای تیم ملی آرژانتین اطلاع داده شد که این دیدار برگزار نخواهد شد. تیم ملی آرژانتین در مرحله گروهی جام جهانی با تیم های نیجریه، کرواسی و ایسلند همگروه خواهد بود.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  درویش: دست‌های آلوده «رستاخیز» را به تاراج داد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *