رضایت ۶۹درصدی مردم از پاسخگویی ادارات! رضایت ۶۹درصدی مردم از پاسخگویی ادارات! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / رضایت ۶۹درصدی مردم از پاسخگویی ادارات!

رضایت ۶۹درصدی مردم از پاسخگویی ادارات!

خبرگزاری ایسنا: گزارش سازمان اداری و استخدامی از بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی حاکی از آن است که میزان رضایتمندی مردم از پاسخگو بودن دستگاه‌های اجرایی به ۶۹ درصد می رسد.

در آستانه هفته دولت و برگزاری جشنواره شهید رجایی که به منظور بررسی و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی هر ساله برگزار می‌شود، امروز (یکشنبه) سازمان اداری و استخدامی در نشستی خبری با حضور انصاری – رئیس سازمان اداری واستخدامی – و برخی مدیران سازمان به تشریح جزئیاتی جشنواره و مجموعه مسائل مربوطه پرداخت.

وی با اشاره به اینکه بررسی عملکرد دستگاه‌ها بر اساس سال ۱۳۹۷ و در دو محور اصلی شاخص عمومی و اختصاص بررسی می‌شود گفت که ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها در اجرای برنامه اصلاح نظام اداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

انصاری به نتیجه بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و گفت که در رابطه با پاسخگو بودن دستگاه‌های به مراجعه روزانه مردم و دریافت خدمات نشان می‌دهد که در سال ۱۳۹۷ حدود ۶۹ درصد رضایتمندی وجود داشته است که بیشترین رضایت مربوط به ثبت احوال، شرکت گاز استانی و همچنین توزیع برق استانی بوده است.

وی در ادمه به بررسی عملکرد دستگاه‌ها از لحاظ رعایت حقوق شهروندی اشاره کرد و توضیح داد: رعایت حقوق شهروندی در نظام اداری بر اساس مصوبه شورای عالی اداری در پایان سال ۱۳۹۵ بوده که از سال ۱۳۹۶ در دستور کار قرار گرفته است. این در حالی است که عملکرد آن نشان می‌دهد که در سال اول ۴۷ درصد و در سال ۱۳۹۷ حدود ۵۳ درصد اهداف پیش‌بینی شده در رابطه با رعایت حقوق شهروندی در دستگاه‌های اجرایی محقق شده است.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  جابه‌جایی فرمانده کل سپاه تکذیب شد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *