رضایی: چترباز‌ها عسل بورس را برداشت کردند رضایی: چترباز‌ها عسل بورس را برداشت کردند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / رضایی: چترباز‌ها عسل بورس را برداشت کردند

رضایی: چترباز‌ها عسل بورس را برداشت کردند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نرخ سود بانکی را کاهش دادند و فکر نکردند این پول کجا می‌رود، گفت: عده‌ای بهتر از دولتمردان فهمیدند پولی که بیرون می‌آید، قرار است کجا برود.

رضایی: چترباز‌ها عسل بورس را برداشت کردند

محسن رضایی:

* (با بیان اینکه نرخ سود بانکی را کاهش دادند و فکر نکردند این پول کجا می‌رود): عده‌ای متخصص چتربازی هستند و بهتر از دولتمردان فهمیدند پولی که بیرون می‌آید، قرار است کجا برود. آنها می‌دانستند این پول به بورس می‌رود و فوری پول‌ها را به سپرده‌های جاری تبدیل کردند و این اواخر که فقرا به دنبال بورس رفتند به دنبال عسل رفتند اما چیزی نصیبشان نشد، غافل از اینکه عسل بورس را آن عده، برداشت کرده بودند.

* اگر اقتصاد مقاومتی اجرا شده بود، امروز شاهد این مشکلات نبودیم.

* چندسال قبل از تحریم‌ها پیش‌بینی شده بود که با چنین مشکلاتی روبرو خواهیم شد، اما این سیاست‌ها اکنون روی زمین مانده است و حتی برخی مسئولان نمی‌دانند این سند چند بند دارد؟

* اگر‌ دولت اصلاح نشود، فساد از هر گوشه‌ای ممکن است سر برآورد.

* اگر بخواهیم مردم را وارد اقتصاد کنیم با دولت‌ متمرکز کنونی این موضوع محقق نمی‌شود و باید به استان‌ها قدرت و اختیار داد، حالا یا به صورت ایالتی یا هر شکل دیگری‌.

*(با بیان اینکه دولت مشغول بنگاه‌داری با زندگی مردم است): در مناطق محروم سرمایه‌گذاری‌های عظیمی صورت گرفته که به دلیل استفاده از امکانات دولتی، رانت ایجاد شده است‌. شاهد این هستیم که در کارخانه‌ها سرمایه‌گذاری‌های زیادی انجام شده، اما همزمان برخی جوانان درگیر اعتیاد هستند.

* نتیجه جزیره‌ای شدن صنعت و دولت این است که ممکن است بنگاه‌های بیشتری ایجاد شود اما روز به روز شاهد فقر بیشتری باشیم.‌

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  شهردار تهران، مسئول تزریق واکسن شد!

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *