رفاه ۷۰درصد مردم اروپا پایین‌تر از ایرانی‌ها! رفاه ۷۰درصد مردم اروپا پایین‌تر از ایرانی‌ها! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / رفاه ۷۰درصد مردم اروپا پایین‌تر از ایرانی‌ها!

رفاه ۷۰درصد مردم اروپا پایین‌تر از ایرانی‌ها!

خبرگزاری حوزه: ریس جامعه المصطفی العالمیه گفت: بنده در گذشته و در حال حاضر مسئول بخش اروپای المصطفی بوده و هستم و حاضرم سوگند بخورم که مردم اروپا سطح زندگی پایین تری از مردم ایران دارند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی در مجمع عمومی نمایندگان طلاب و فضلا که در سالن جلسات جامعه مدرسین برگزار شد گفت:  امید به زندگی در قبل از انقلاب اسلامی بنابر آمارهای بین المللی، ۵۴ سال بود؛ اما امروز به ۷۶ سال در کشور رسیده است که این هم از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: بنده در گذشته و در حال حاضر مسئول بخش اروپای المصطفی بوده و هستم و حاضرم سوگند بخورم که ۷۰ تا ۸۰ درصد مردم اروپا سطح زندگی پایین تری از مردم ایران دارند؛ رسانه دنیا را به نحو دیگر ترسیم کرده است و نمی دانیم در آن کشورها چه خبر است.

وی تصریح کرد: امروز بسیاری از نعمت هایی که در کشور داریم، برای ما عادی است و به چشم ما نمی آید؛ اما برای برخی از اشخاصی که از کشورهای گوناگون به ایران می آیند، همین مباحث عادی، برای آنان تعجب آور است.

رئیس جامعه المصطفی بیان داشت: قدرت رسانه شیطانی و مکرآمیز استکبار کاری انجام داده که حتی برخی ها نتوانند از دستاوردهای ما دفاع کنند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  صدای جادوگر بازی استقلال و فولاد لو رفت

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *