رفع فیلتر توییتر منتفی شد رفع فیلتر توییتر منتفی شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / رفع فیلتر توییتر منتفی شد

رفع فیلتر توییتر منتفی شد

خبرگزاری فارس: رمضانعلی سبحانی‌فر عضو کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در جمع خبرنگاران در نمایشگاه الکامپ اظهار داشت: ۲۰۰ هزار گوشی تلفن همراه که از شرکت‌های واردکننده متخلف ضبط شده یا در گمرک مانده بوده است در انتظار تصمیم‌گیری برای عرضه در بازار است.

وی گفت: وزارت صنعت و وزارت ارتباطات و سازمان تعزیرات در حال بررسی شرایط نحوه عرضه این گوشی‌ها به بازار هستند تا پس از عرضه به بازار بار دیگر با ارز آزاد به فروش نروند.

* فیلتر اینستاگرام مطرح نیست؛ رفع فیلتر توئیتر منتفی شد

دبیر کمیته مخابرات مجلس اظهار داشت: موضوع فیلتر شبکه اجتماعی اینستاگرم که اخیراً مطرح شده بود در کارگروه فیلترینگ مطرح نشده است و چنین موضوعی مطرح نیست.

وی همچنین درباره سرانجام پیشنهاد رفع فیلتر توئیتر گفت: این درخواست به امضای ۶ وزیر و دو نماینده مجلس عضو کارگروه فیلترینگ رسیده بود با پاسخ منفی دادستانی منتفی شد و دیگر ادامه پیدا نمی‌کند.

وی گفت: فیلتر توئیتر یک بار با رأی دادگاه و یک بار با مصوبه کارگروه فیلترینگ انجام شده و نظر دادستانی این بود که رأی دادگاه دارد و دیگر قابل طرح نیست.

وی ادامه داد: ما وظیفه داشتیم درخواست بدهیم و نامه را امضاء کنیم اما پاسخ دادستانی این بود و دیگر موضوع را ادامه نمی‌دهیم.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  کنکور داوطلبان کرونایی تهران در کجا برگزار می‌شود؟

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *