رهبر انقلاب: مذاکره با آمریکا هیچ فایده‌ای ندارد رهبر انقلاب: مذاکره با آمریکا هیچ فایده‌ای ندارد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / رهبر انقلاب: مذاکره با آمریکا هیچ فایده‌ای ندارد

رهبر انقلاب: مذاکره با آمریکا هیچ فایده‌ای ندارد

خبرگزاری فارس: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز چهارشنبه هشتم خرداد در دیدار جمعی از اساتید، نخبگان و پژوهشگران دانشگاه‌ها گفتند: راهپیمایی روز قدس در دفاع از مردم فلسطین امسال از هرسال دیگر مهمتر است.

ایشان با تأکید بر اینکه دفاع از ملت فلسطین هم جنبه انسانی دارد، هم جنبه دینی و شرعی خاطرنشان کردند: برخی دنباله‌های آمریکا برای جاانداختن معامله قرن درحال تلاشند، اما آمریکا و دنباله‌هایش در این قضیه هم شکست خواهند خورد.

رهبر انقلاب: درباره مسائل ناموسی انقلاب مذاکره نمی‌کنیم

رهبر معظم انقلاب در بخش دیگری از سخنان خود گفتند: حرفی درباره‌ جنجال مذاکره که حالا خارجی‌ها و روزنامه‌ها و تبلیغاتچی‌ها می‌گویند؛ مقصود آنها از برگشتن به میز مذاکره، مطلق «مذاکره» نیست، بلکه «مذاکره با آمریکا» است؛ وَ الّا ما که با مذاکره با دیگران و اروپایی‌ها مشکلی نداریم.

ایشان با اشاره به اینکه در مذاکره با دیگران و اروپایی‌ها هم مسئله‌مان تعیین موضوع است، عنوان داشتند: ما درباره‌ مسائل ناموسی انقلاب مذاکره نمی‌کنیم؛ درباره‌ توانایی نظامی مذاکره نمی‌کنیم. معنی مذاکره در این مسئله، معامله است؛ یعنی از توانایی دفاعی‌تان کوتاه بیایید.

ایشان تصریح کردند: مذاکره درباره‌ این‌جور مسائل، دو کلمه است: آنها می‌گویند این را می‌خواهیم، ما می‌گوییم نه! مثل قضیه‌ آن خواستگاری که از او پرسیدند چه شد؟ گفت همه چیز پیش رفته غیر از دو چیز: ما می‌گوییم دختر شما را می‌خواهیم و آنها می‌گویند غلط می‌کنید!

رهبر معظم انقلاب گفتند: پس منظور اینها از مذاکره،‌ مذاکره با آمریکا است که درباره این هم گفتیم که مذاکره نمی‌کنیم؛ علتش این است که مذاکره هیچ فایده‌ای ندارد و ضرر هم دارد.

حتما بخوانید:  رئیسی: با تغییر قیمت خودرو برخورد می‌شود

ادامه دارد …

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *