روایت روحانی از فداکاریِ شبانه‌روزی وزرای دولت روایت روحانی از فداکاریِ شبانه‌روزی وزرای دولت | آوتاف
خانه / اخبار داغ / روایت روحانی از فداکاریِ شبانه‌روزی وزرای دولت

روایت روحانی از فداکاریِ شبانه‌روزی وزرای دولت

خبرآنلاین: حجت الاسلام والسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در بخشی از اظهاراتش در جلسه هیات دولت با اشاره به تلاش های دولت برای مقابله با کرونا، گفت: من خدمت مردم شهادت می‌دهم این دولت و دستگاه‌های اجرایی از آبان پارسال تا الان یک روز استراحت نداشته و تمام روزها مشغول کار بودند.

وی افزود: خدا را گواه می‌گیرم نشده است من آخر وقت ساعت ۱۰ یا ۱۱ شب تماس بگیرم اینها (به طور مثال وزارت بهداشت و کشور ) در دفتر کارشان مشغول خدمت نباشند.

رئیس جمهور گفت: باید یادمان باشد که رقابت انتخاباتی سال ۹۶ سه سال تمام شده است و الان سال ۹۹ است، سال آینده مجددا انتخابات است باید آن رقابت‌های انتخاباتی را که گذشته است، فراموش کنیم. انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز تمام شده است و اکنون دیگر رقابتی وجود ندارد، همه باید برای کشور و ملت کار کنیم.

وی تاکید کرد: بر لزوم بر سالم و اخلاقی بودن رقابت‌های انتخاباتی تاکید می‌کنم، انتخابات سال آینده شروع می‌شود، دعوا و رقابت غیراخلاقی هیچ زمانی خوب نیست ، اگر رقابت هم داریم،آن‌را سالم و اخلاقی برای سال آینده بگذاریم؛ البته اگر افرادی هم غیر از این می‌خواهند سال آینده انجام دهند امسال سال وحدت و اتحاد است باید دست یکدیگر را بگیریم و در کنار هم باشیم.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  ایران، سفیر عراق را احضار کرد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *