روحانی: رشد اقتصادی ایران مثبت ۲درصد است روحانی: رشد اقتصادی ایران مثبت ۲درصد است | آوتاف
خانه / اخبار داغ / روحانی: رشد اقتصادی ایران مثبت ۲درصد است

روحانی: رشد اقتصادی ایران مثبت ۲درصد است

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور با بیان اینکه رشد اقتصادی دنیا منفی ۳٫۴ درصد است، اما رشد اقتصادی ایران مثبت ۲ درصد است، گفت: نباید به خاطر انتخابات مشکلات را چند برابر نشان دهیم.

جلسه ستاد تنظیم بازار امروز (سه شنبه ۱۰ فروردین) با حضور حسن روحانی، رئیس جمهور، واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور، علیرضا رزم حسینی وزیر صمت و وزرای اقتصادی دولت در سعدآباد برگزار شد.

روحانی: رشد اقتصادی ایران مثبت ۲ درصد است

رئیس جمهور در این نشست گفت: ‌اقتصاد دنیا به طور متوسط منفی ۳٫۴ درصد است، اما رشد اقتصادی کشورمان بالای مثبت ۲ درصد است، البته این آمار مربوط به ۹ ماه ابتدایی سال گذشته است؛ این موضوع نشان می‌دهد که کار دولت کاری عظیم و بزرگ است؛ نباید برخی‌ها به خاطر انتخابات یا به خاطر انتقام از انتخابات قبلی، مشکلات را چند برابر جلوه داده و نشان دهیم.

وی افزود: در جلسه امروز ستاد تنظیم بازار دیدیم که ۱۰۰ قلم کالایی که برای مردم بسیار مهم است و باید در بازار در اختیار مردم باشد، تقریبا ۹۵ تا ۹۷ درصد شرایط قابل قبولی را دارند، اما ۲ تا ۳ کالاست که شرایط غیرقابل قبولی را دارند و بایستی این شرایط را به سمت قابل قبول برگردانیم.

روحانی تصریح کرد: در گمرک‌ها کالاهای بسیار فراوانی انبار شده و در کمیته ارز باید هماهنگی‌های لازم برای آزاد شدن این اجناس انجام شود

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  نمکی: وارد عرصه تولید واکسن کرونا شدیم

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *