روحانی: سختیِ این سه سال را در تاریخ سراغ ندارم روحانی: سختیِ این سه سال را در تاریخ سراغ ندارم | آوتاف
خانه / اخبار داغ / روحانی: سختیِ این سه سال را در تاریخ سراغ ندارم

روحانی: سختیِ این سه سال را در تاریخ سراغ ندارم

خبرگزاری ایسنا: رئیس جمهور گفت: در این سه سال روزهای سختی بر دولت و ملت ایران وارد شد که نظیر آن در تاریخ کشورمان وجود ندارد.

حجت الاسلام و المسلیمن حسن روحانی صبح امروز در مراسم افتتاح طرح ملی انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی کشور اظهار کرد: ۹ ماه دیگر از عمر دولت باقیست و ما با همان امید و تلاش روز اول، فعالیت می‌کنیم و هیچ تردیدی در موفقیت دولت و ملت برای آبادانی کشور ندارم.

روحانی: سختیِ این سه سال را در تاریخ سراغ ندارم

وی با بیان اینکه در این سه سال روزهای سختی بر دولت و ملت ایران وارد شد که نظیر آن در تاریخ کشورمان وجود ندارد تصریح کرد: همیشه تحریم وجود داشته است ولی جنگ اقتصادی آن هم در شرایط کرونا این گونه نبوده است. آن آقایی که در کاخ سفید بود ، در دوران کرونا بی رحمانه تحریم و جنگ را تشدید کرد. آنها به هیچ اصول انسانی ، حقوق بشری و قوانین بین المللی پایبند نبودند ولی مطمئنم این ملت ماست که در نهایت پیروز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نتیجه انتخابات آمریکا امشب یا فردا مشخص می‌شود و اینکه دولت دست هر کسی باشد مهم نیست؛ زیرا دولت آنها در برابر ملت ما تسلیم می‌شود. آنها راهی ندارند که در برابر صبر و مقاومت ملت ما، فشار افکار عمومی و قوانین و مقررات بین المللی تسلیم شوند. ملت ما در برابر کرونا، تحریم‌ها و سختی مقاومت و ایستادگی کرد. افتتاح همین پروژه‌های امروز نشان روشنی است که ملت ما مقاومت کرده و کمر خم نمی‌کند و ما در نهایت پیروز می‌شویم.

حتما بخوانید:  درخواست گوترش از ایران، روسیه و ترکیه: از حمام خون در ادلب جلوگیری کنید

وی تاکید کرد: بی تردید ما می‌توانیم در برابر دشمنان موفق شویم و آنها را وادار کنیم قانون و مقررات و پیمان را اجرا کنند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *