روحانی: فعلا به گِله‌ها توجه نکنید و فردا رای بدهید روحانی: فعلا به گِله‌ها توجه نکنید و فردا رای بدهید | آوتاف
خانه / اخبار داغ / روحانی: فعلا به گِله‌ها توجه نکنید و فردا رای بدهید

روحانی: فعلا به گِله‌ها توجه نکنید و فردا رای بدهید

مهر: رئیس‌جمهور گفت: مردم عزیز امشب را شب قدر خود قرار دهند، تصمیم بگیرند و فردا پای صندوق‌های رای حضور یابند. فعلاً به گله‌ها توجه نکنید.

روحانی: امشب را شب قدر بدانید و فردا رای دهید

روحانی:

* به مردم عزیز و بزرگوار ایران عرض می کنم فردا روز ۲۸ خرداد روز بسیار بااهمیتی در تاریخ کشور است. از مردم خواهش می کنم که پای صندوق های رای حضور یابند.

* در جایگاه ریاست جمهوری ایران این تجربه را داشتم که رئیس جمهور برای اینکه بتواند برای حل معضلات و مشکلات داخلی و همچنین مسائل بین المللی با قدرت و توان بیشتر کار و تلاش کند، باید پشتوانه آرای مردم را داشته باشد از این رو حضور و آرای مردم بسیار تاثیرگذار است. اینکه مردم با جمعیت کمی پای صندوق های رای باشند یا با تعداد و جمعیت بالا بسیار مهم و تاثیرگذار است، همه مردم فردا به وظیفه خود عمل کنند و پای صندوق رای حضور یابند.

* ممکن است گله هایی در نظر باشد اما فعلاً به آن گله ها توجه نکنید، برخی می گویند فلان کس مورد نظر ما بود و الان در لیست نیست، سعی کنید به فردی که نزدیک تر به گزینه مورد نظرتان بود رای دهید و بین گزینه های موجود یک نفر را انتخاب کنید. حضور پای صندوق های رای بسیار مهم است.

* هفته های پیش یک مقدار فضای انتخابات سرد بود و شرایط نتوانست یک فضای گرمی را به وجود آورد، مردم باید این فضای سرد را جبران کرده و پای صندوق های رای حضور یابند. مردم عزیز امشب را شب قدر خود قرار دهند، تصمیم بگیرند و فردا پای صندوق های رای حضور یابند. ان شاءالله فردا جمعیت زیادی پای صندوق های رای حضور یابند و فضای انتخابات گرم شود.

حتما بخوانید:  آخرین صحبت‌های روحانی خبرساز قبل از بازداشت

* دشمنان و بدخواهان ما در سراسر دنیا دلشان می خواهد که صف های رای مردم خلوت باشد، نگذاریم آرزوی آنها تحقق پیدا کند. ان شاءالله بتوانیم فردا انتخابات شکوهمندی را برگزار کنیم و ۲۸ خرداد با زیبایی برگزار شود و ورق زرین دیگر در تاریخ انقلاب ما ثبت شود و ما به وظیفه خود عمل کنیم.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *