روحانی: ما چیزی به نام قرنطینه اصلا نداریم روحانی: ما چیزی به نام قرنطینه اصلا نداریم | آوتاف
خانه / اخبار داغ / روحانی: ما چیزی به نام قرنطینه اصلا نداریم

روحانی: ما چیزی به نام قرنطینه اصلا نداریم

خبرگزاری مهر: رئیس‌جمهور گفت: ما چیزی به نام قرنطینه که شایع شده در تهران برخی از فروشگاه‌ها و مشاغل مورد قرنطیه قرار می‌گیرند، اصلاً وجود ندارد.

 حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور امروز در جلسه مشترک ستاد اقتصادی دولت و نمایندگان فعالان اقتصادی گفت: فعالیت اقتصادی باید فعالیت عادی باشد و نگذاریم در زمینه فعالیت اقتصادی مشکلی ایجاد شود، البته در برخی از کسب و کارها این شرایط برای آنها مشکلاتی را ایجاد کرده ولی بالاخره در این جلسه دنبال همین بودیم که ببینیم در کجا دچار مشکل هستیم.

روحانی: ما چیزی به نام قرنطینه اصلا نداریم

روحانی در مورد اخبار مربوط به قرنطینه برخی از شهرها نیز اظهار داشت: ما چیزی به نام قرنطینه که شایع شده در تهران برخی از فروشگاه‌ها و مشاغل مورد قرنطیه قرار می‌گیرند، اصلاً وجود ندارد؛ نه امروز، نه در ایام نوروز، نه قبل و نه بعدش وجود ندارد. همه در کسب و کار و فعالیت خودشان آزادند و خدمات دولت هم به طور معمول به مردم خواهد رسید.

رئیس جمهور ادامه داد: البته خدمات دولت باید طوری باشد که مردم بیشتر در خانه بمانند و اجتماع نکنند یا اگر کاری انجام می‌شود یک پروتکل بهداشتی داشته باشد.

روحانی اضافه کرد: اگر کاری تعطیل شود، روزی را بخواهیم تعطیل کنیم، کسب خاصی تعطیل شود، فقط باید ستاد ملی مبارزه با کرونا در تهران تصمیم گیری کند و اعلام شود. استان‌ها اصلاًحق تصمیم گیری ندارند و این محدودیت در ستاد ملی در تهران انجام می‌شود و و در استان‌ها نباید اقدامی صورت بگیرد.

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *