روحانی: مردم خود را برای انتخابات آماده کنند روحانی: مردم خود را برای انتخابات آماده کنند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / روحانی: مردم خود را برای انتخابات آماده کنند

روحانی: مردم خود را برای انتخابات آماده کنند

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری: رئیس جمهور روز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) به همه مسیحیان ایران و جهان، گفت: میلاد حضرت مسیح(ع) را باید به همه مسلمانان جهان نیز تبریک بگوییم، او یکی از پیامبران بزرگ الهی است و این روز عیدی برای مسلمانان و مسیحیان بشمار می‌رود.

روحانی: مردم خود را برای انتخابات آماده کنند

روحانی: 

* حضرت عیسی مسیح(ع) پیامبر نور، دوستی، رحمت و مودت در میان مردم بود و قرآن کریم نیز به مسلمانان یادآور می‌شود که با اهل کتاب نقاط مشترک مهمی داریم که باید به آنها توجه کنیم.

* (ضمن ابراز امیدواری از اینکه با تلاش مسئولان ،رضایت مردم بیشتر از گذشته شود، به انتخابات پیش روی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد): مردم باید خود را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حضور پای صندوق آراء آماده کنند.

* اگر گله و شکایتی داریم، آن را بیان کنیم اما اجازه ندهیم که این موضوع مانع حضور مردم پای صندوق آراء شود؛ ممکن است فرد مورد نظر ما کاندیدا باشد، اما به هر دلیلی حضور ندارد این نباید موجب مأیوس شدن شود، می‌توانیم نفر بعدی را که فکر می‌کنیم می‌تواند خوب کار کند، انتخاب کنیم.

* رئیس جمهور اظهار امیدواری کرد که ملت ایران بار دیگر انتخابات پرشوری را رقم بزنند و یک پیروزی و موفقیت بزرگ دیگری برای ملت ایران به ارمغان بیاید.

* با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها در ماه‌های اخیر به دنبال آن بودند که همه جا اعلام کنند، آماده مذاکره با ایران هستند و این ایران است که پای میز مذاکره نمی‌نشیند، افزود: این توطئه‌ای بود که هم در سازمان ملل و هم پس از آن در تعامل با دیگر کشورها موفق به شکست آن شدیم و در سفر به ژاپن هم بار دیگر تکرار شد که ما در مذاکره و صحبت کردن با هیچ کس مشکلی نداریم.

حتما بخوانید:  افزایش ۱۰ تا ۲۵میلیونی قیمت خودرو طی دو روز

* اگر امروز کشورهای ۱+۵ نسبت به عمل به همه تعهدات خود اراده داشته باشند و بخواهند اشتباهات گذشته را جبران کنند، آماده گفتگو هستیم و اینطور نیست که بخواهیم بگوییم، راه بازگشت وجود ندارد؛ این موضوع را در سفر ژاپن به طور واضح بیان کردیم و در این راستا نیز پیشنهاداتی هم از سوی ژاپن و هم از سوی ما ارایه شد که آنها را دنبال می‌کنیم.

* هیچ تردیدی نداریم، اگر امروز ملت ایران در دنیا عزیز بوده و سخن‌مان در جهان شنونده داشته و گوش شنوای فراوانی برای منطق ملت ایران وجود دارد، تنها به دلیل مقاومت و ایستادگی این ملت بزرگ است.

* هنگامی که رقم بزرگی از درآمد کشور دچار مشکل می‌شود، طبیعی است که این مشکلات به مردم منتقل می‌شود و اگر بخشی از منابع درآمدی ما به هر دلیل دچار مشکل شود، مردم آن را در زندگی خود احساس می‌کنند، اما در عین حال ملت ایران از لحاظ مقاومت، ایستادگی و هوشیاری نسبت به شرایط از آگاهی بالایی برخوردارند و مطمئن هستند این مقاومت ما را به موفقیت نهایی و پیروزی حتمی می‌رساند.

* با اشاره به اینکه شرایط کشور در زمینه منابع درآمدی، مصارف، مخارج و تأمین بودجه عمرانی نسبت به سال گذشته بهتر بوده است، گفت: می‌توانیم سال آینده هم شرایط بهتری را داشته باشیم.

* مردم اطمینان و اعتماد داشته باشند که دولت ارائه این کمک معیشتی را برای کاهش مقداری از مشکلات آنان ادامه خواهد داد.

* با اشاره به ناسالم بودن هوا در برخی استان‌ها و شهرهای کشور و اینکه بخاطر این شرایط مجبور به برخی تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات هستیم، گفت: ملت عزیز ایران می‌دانند که دولت‌های یازدهم و دوازدهم قدم‌های خوبی را در مسأله محیط زیست برداشته است که البته حتماً کافی نیست و باید تلاش کنیم تا راه‌حل‌های مناسب را برای کاهش آلودگی هوا پیدا کنیم و هر چه را که موجب آلودگی می‌شود کاهش دهیم.

حتما بخوانید:  ماجرای شکنجه زن ایرانی در مرز یونان

* اگر وسایل نقلیه عمومی تقویت شود، هم آلودگی‌ها کاهش یافته و هم مردم دیگر نیازی به استفاده از وسایل نقلیه شخصی ندارند، بنابراین همه تلاش خود را بکار بگیریم تا مردم از هوای پاک و سالم برخوردار شوند و این جزو حقوق شهروندی مردم است که از هوای پاک و سالم استفاده کنند و باید مشکلات را در این راستا برطرف کنیم.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *