روحانی: مقاومت ایرانی‌ها در آینده نتیجه می‌دهد روحانی: مقاومت ایرانی‌ها در آینده نتیجه می‌دهد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / روحانی: مقاومت ایرانی‌ها در آینده نتیجه می‌دهد

روحانی: مقاومت ایرانی‌ها در آینده نتیجه می‌دهد

خبرگزاری مهر: رئیس‌جمهور گفت: امروز ما کاملا مطمئن هستیم که مقاومت و ایستادگی مردم در ماه‌های آینده نتیجه خواهد داد.

حجت‌الاسلام حسن روحانی صبح امروز(چهارشنبه) در جلسه هیئت دولت اظهار کرد: در ۲۶ دی ماه سال ۵۷ شاهد فرار آن مزدور بودیم که نمادی برای رسوایی استبداد و استعمار خاجی در ایران بود. امروز هم با یک پدیده کم نظیری در سقوط یک مستبد در آمریکا مواجه هستیم.

روحانی: مقاومت ایرانی‌ها در آینده نتیجه می‌دهد

روحانی گفت: در آمریکا یک سقوطی را همراه با سرافکندگی و رسوایی از سوی کاخ سفید می‌بینیم و این نشانه این است که در دنیا قلدرمآبی، نژادپرستی و زیر پار گذاشتن قانون پایان خوبی نخواهد داشت.

وی تاکید کرد: در طول سه سال گذشته مردم صبور ما در برابر این تروریسم تاریخی مقاومت کردند و علیرغم اینکه آنها می‌خواستند سه ماهه نظام را سرنگون کنند خودشان سرنگون شدند. این روزها شاهد پایان یک دولت نیستیم بلکه شاهد شکست سیاست فشار حداکثری هستیم.

روحانی گفت: حیات سیاسی این افراد در امریکا تا همیشه تمام شده است. در کنار آن رئیس‌جمهور یک وزیر خارجه سفیه و یک مشاور امنیت ملی نادان هم قرار داشت. خود رئیس جمهور هم دارای یک تفکر تاجرمآبانه و قماربازانه بود.

رئیس‌جمهور گفت: کسی باور نمی کرد که این آدم قانون شکن نسبت به ملت و قانون کشور خودش مردم را علیه همان دموکراسی که خودشان به آن معتقد هستند، آشوب به پا کند.

وی ادامه داد: حیثیت و اعتماد به آمریکا تا بخواهد به روزهای قبل از ترامپ بازگردد سال ها طول می کشد و این خسارت بسیار عظیم و بزرگی بود که برای مردم آمریکا کاملا ملموس است.

حتما بخوانید:  اولتیماتوم روحانی به آنگلا مرکل درباره برجام

روحانی با تاکید بر اینکه برخی رسانه‌های خارجی دنبال پرده انداختن روی تمام ظلم‌های آمریکا و ترامپ هستند، گفت: ملت ما در برابر فشارهای آمریکا زانو خم نکرد و مقاوم ایستاد. اما مشکلات بسیاری را هم تحمل کرد.

رئیس‌جمهور گفت: امروز ما کاملا مطمئن هستیم که مقاومت و ایستادگی مردم در ماه‌های آینده نتیجه خواهد داد. دولت آینده آمریکا می‌داند که ادامه راه قبلی امکان ناپذیر است و سیاست فشار حداکثری شکست خورده است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *