روزنامه جوان: خانم صالحی مظلوم نمایی نکن روزنامه جوان: خانم صالحی مظلوم نمایی نکن | آوتاف
خانه / اخبار داغ / روزنامه جوان: خانم صالحی مظلوم نمایی نکن

روزنامه جوان: خانم صالحی مظلوم نمایی نکن

روزنامه جوان: در حالی که برخی بازیگران زن سینما از سوی هم‌صنفان خودشان و به دلیل متهم‌کردن سینمای ایران به فساد اخلاقی بایکوت شده‌اند، اشتیاق زیادی برای الصاق لفظ «ممنوع‌الفعالیت بودن» به خودشان آن هم به دلیل دفاع از مردم! دارند؛ مسئله‌ای که سرهنگ نوروزی جانشین رئیس پلیس امنیت اخلاقی فاتب با صراحت تمام آن را تکذیب می‌کند.

روزنامه جوان: خانم صالحی مظلوم نمایی نکن

طی سال‌های اخیر برخی بازیگران سینما و تلویزیون که به هر دلیلی حضورشان در آثار این دو حوزه کم شده با تشبث به تاکتیک پوسیده «ممنوع الفعالیت بودن» آن هم به دلیل موضع‌گیری‌های سیاسی در دفاع از مردم! سعی می‌کنند تا ضمن مظلوم‌نمایی، خودشان را همدرد با مصائب و مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و… آحاد جامعه معرفی نمایند.

تازه‌ترین اتفاق مرتبط با این موضوع طرح مدعای ممنوع‌الکار بودن از سوی پرستو صالحی است که علت آن را درخواست پلیس امنیت اعلام کرده است. این در حالی است که سرهنگ علی نوروزی جانشین رئیس پلیس امنیت اخلاقی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ (فاتب) در واکنش به این خبر ضمن تکذیب آن می‌گوید که این افراد دوست دارند بر این موضوع پافشاری کنند!

هر چند این مسئول ارشد پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ پیشنهاد داده است اگر این فرد گمان می‌کند که در رابطه با ممنوع‌الفعالیت بودن خودش و کوثری و دیگر بازیگر‌ان زن مشکلی وجود دارد، می‌توانند با مراجعه به ستاد پلیس امنیت اخلاقی فاتب تهران بزرگ موضوع را پیگیری کنند تا مشکل حل شود! تذکر چند نکته برای روشن شدن این مدعای کذب لازم است؛

اول اینکه ممنوع الفعالیت بودن باران کوثری در حالی است که این بازیگر سینما به عنوان نقش اصلی در فیلم «عرق سرد» هم اکنون روی پرده سینما‌ها در حال اکران است، بنابراین پذیرفتن ممنوع الفعالیت بودن این بازیگر در حد انکار خورشید در وسط آسمان است. در مورد خودِ صالحی هم لازم است گفته شود که بعد از اتهامات بی‌سابقه وی از ارائه پیشنهادات بی‌شرمانه برخی فیلمسازان به عنوان شرط حضور وی در یک اثر سینمایی، باعث شد صالحی از سوی هم‌صنفان سینمایی‌اش بایکوت شد.

حتما بخوانید:  لیلا اوتادی شاعر شد، توئیتر به هم ریخت!

این بایکوت شدن با تلاش‌های نافرجامی مانند انتشار عکس‌ها و پست‌های شبه‌روشنفکرانه از سوی صالحی مواجه شد که هرگز باعث نشد دل بایکوت کنندگان را به دست بیاورد. سؤال اصلی در رابطه با کسی مثل صالحی این است که اگر وی به خاطر اتهام‌زنی درباره برخی روابط پیچیده و فسادآلود سینما مورد غضب همکارانش قرار گرفته چه ربطی به پلیس امنیت یا- بنا بر ادعای خودش- دستگاه‌های امنیتی می‌تواند داشته باشد؟ یا به قول سرهنگ نوروزی اگر گمان می‌کند که مسئله‌ای در این زمینه وجود دارد، بهتر است با مراجعه به پلیس امنیت اخلاقی آن را حل کند!

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *