روزنامه قانون: خوئینی‌ها می‌خواهد حواس پرت کند روزنامه قانون: خوئینی‌ها می‌خواهد حواس پرت کند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / روزنامه قانون: خوئینی‌ها می‌خواهد حواس پرت کند

روزنامه قانون: خوئینی‌ها می‌خواهد حواس پرت کند

روزنامه قانون در یادداشتی با اشاره به انتقادات موسوی خوئینی ها از مرحوم آیت الله هاشمی نوشت: پرونده سر به مهر موسوی‌خوئینی‌ها نباید بسته بماند زیرا این‌گونه برخورد با وی سبب می شود که مانند مسائلی که مطرح کرده‌است به راحتی تاریخ را بازی بگیرد و به گونه‌ای رفتار کند که گویی فرشته نجات مردم ایران بوده است و اگر به سایر منصب‌های قدرت می‌رسید، ایران امروز مدینه فاضله‌ای بود که وعده آن را داده بودند.

نکته‌ای که بیش از اظهارات موسوی‌خوئینی‌ها افکار عمومی را با تامل روبه رو کرده‌است، سکوت شخصیت‌های اصلی خانواده هاشمی در برابر این ادعاهاست. هرچند که محمدهاشمی واکنشی نشان داده است ولی محسن‌هاشمی که اگر بقالی سرکوچه حسنی‌کیا (محل زندگی آیت‌ا…) سخن بی‌ارتباطی درباره هاشمی به زبان می‌آورد، واکنش نشان می‌داد(همان‌گونه که پاسخ ادعاهای زاکانی را داد) امروز در سکوتی فرو رفته که باید در آن شک کرد.

یا این اقدامات نوعی عملیات فریب بوده برای درگیر کردن افکارعمومی و به حاشیه راندن اعتراضات به شیوه عملکرد است که همه جریان جماران نشین در آن دخیل هستند یا اینکه رییس‌دولت‌اصلاحات توصیه‌‌ای برای سکوت در برابر این فرد به خانواده هاشمی داشته‌اند، در غیر این صورت تحمل اتهامات وارده چندان به سعه‌صدر خاندان هاشمی همخوانی ندارد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  پیام ویژه رئیس فیفا برای مهرداد میناوند

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *