رونالد کومان رسما از بارسلونا اخراج شد رونالد کومان رسما از بارسلونا اخراج شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / رونالد کومان رسما از بارسلونا اخراج شد

رونالد کومان رسما از بارسلونا اخراج شد

ورزش سه: باشگاه بارسلونا دقایقی پیش خبر از برکناری رونالد کومان داد. شکست امشب برابر رایوواکانو دیگر راه چاره‌ای برای سران باشگاه کاتالان نگذاشت.

رونالد کومان تابستان ۲۰۲۰ و پس از شکست ۸-۲ بارسا برابر بایرن مونیخ بود که جانشین کیکه ستین شد. او بارسایی بحران زده را تحویل گرفت و کمی بعد لیونل مسی هم درخواست جدایی داد. در هر صورت بارسلونا توانست لیونل مسی را حفظ کند و کومان نیز در نخستین فصل حضورش روی نیمکت بارسا توانست این تیم را فاتح کوپا دل ری کند.

رونالد کومان رسما از بارسلونا اخراج شد

کومان اما در لالیگا، لیگ قهرمانان و سوپرکاپ اسپانیا نتوانست نتایج مطلوب را کسب کند.

بارسای او در لالیگا تا هفته های پایانی شانس قهرمانی بود ولی شکست خانگی برابر گرانادا همه چیز را بر باد داد. بارسا در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر پی اس جی شکست خورد و در فینال سوپرکاپ نیز مغلوب بیلبائو شد.

کومان که قراردادی دو ساله با بارسلونا داشت و سایه اخراج را بالای سر خود می دید، در نهایت با حکم خوان لاپورتا ابقا شد در حالی که شایعات برکناری او بسیار قوت گرفته بود.

کومان فصل جدید را با بارسلونا خوب شروع کرد ولی رفته رفته تیمش دچار افت شد. بارسایی که دیگر مسی را نداشت، در شرایطی یکشنبه به ال کلاسیکو رسید که بسیاری معتقد بودند در صورت برتری بر رئال؛ کومان خود را تا پایان فصل حفظ خواهد کرد ولی بارسا ۱-۲ شکست خورد و سرانجام شکست امشب برابر رایو، تیر خلاصی بود بر پیکر مرد هلندی.

بارسلونا با هدایت رونالد کومان در یک سال و نیم گذشته تیمی پر فراز و نشیب نشان داده است. تیمی که قدرت رقابت با تیم های بزرگ را ندارد و اکثرا قافیه را باخته است. فصل جاری بارسا برابر سه تیم بزرگ بایرن، اتلتیکو و رئال قرار گرفته و به ترتیب ۰-۳، ۲-۰ و ۱-۲ مغلوب شده است. شش گل دریافت کرده و تنها یک گل به ثمر رسانده است.

حتما بخوانید:  واکنش همسرِ مهرجویی به کنایه لیلی گلستان

در این مدت بارسا ۱۱ بار برای تیم های بزرگ و مدعی به میدان رفته و حاصل کار فاجعه بار بوده است: ۸ شکست، دو تساوی و تنها یک پیروزی.

رونالد کومان رسما از بارسلونا اخراج شد

پس از اعلام رسمی باشگاه، سران بارسا اکنون در حال بررسی بهترین گزینه برای جانشینی او هستند. طبق ادعای ال چیرینگیتو، تصمیم اخراج کومان در هواپیمای برگشت به بارسلونا گرفته شده و اکنون ژاوی و مارسلو گایاردو(سرمربی ریورپلاته) گزینه های روی میز مسئولان باشگاه هستند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *