رونق سفر‌های داخلی با کارت ویزا و مَستر کارت رونق سفر‌های داخلی با کارت ویزا و مَستر کارت | آوتاف
خانه / اخبار داغ / رونق سفر‌های داخلی با کارت ویزا و مَستر کارت

رونق سفر‌های داخلی با کارت ویزا و مَستر کارت

 نادر عادلی‌نیا (یکی از طراحان سفر ارزان)در گفتگو با ایلنا:

*شش ماهه ابتدایی هیچ سودی را درنظر نگرفته‌ایم. ابتدا می‌خواهیم طرح پا بگیرد و بعد به پنج میلیون گردشگر برسیم.

*کلیات این طرح بر مبنای آسان‌سازی، افزایش کیفیت تورها و توزیع بسته‌های سفر در تمام فصول سال و استفاده بهینه از تمامی ظرفیت‌های موجود صنعت گردشگری است تا وقتی دو روز تعطیل می‌شود؛ همه به جاده شمال هجوم نبرند و راه‌ها بسته نشود.

*در همه وسایل حمل و نقل قسمت وی آی پی برای مسافران درنظر گرفته شده است.

 *اگر تور در همه‌جا یک میلیون و صد هزار تومان عرضه می‌شود، در این طرح با قیمت یک میلیون تومان ارائه می‌شود. در عین حال نیز به متقاضیان می‌گوییم که شما در ابتدا تنها ۲۰ درصد این مبلغ را بدهید و بعد از سفر، در چهار قست دویست هزار تومانی مابقی مبلغ را بدون اینکه ریالی به آن اضافه شده باشد، بپردازید.

عادلی‌نیا همچنین در پاسخ به این سوال که آیا این طرح قرار است نمونه ایرانی کارت ویزا و مَستِر کارتی باشد که در اکثر نقاط جهان اعتبار دارد، گفت: همین طور است. ما برای این طرح با بانک‌ها صحبت کردیم ولی در عین حال خود آژانس‌های مسافرتی نیز پیش‌قدم شده و سرمایه‌گذاری اولیه‌ای برای آن انجام داده‌اند.

*به این ترتیب گردشگران متقاضی کارت سفر را از آژانس‌ها می‌گیرند و قسط‌های آن را نیز به آژانس‌ها می‌دهند. فرایند قسط‌ها نیز چند مرحله‌ای است که به عنوان مثال در مرحله اول مسافر در چهار ماه مبلغ اخذ شده را بدون هیچ کارمزدی پس می‌دهد ولی اگر خود مسافر نتواند در این تعداد ماه مبلغ را بپردازد و راغب باشد که در تعداد ماه بیشتری قسط خود را بپردازد، باید از مرحله دوم و سوم طرح استفاده کند که در آن بسته به تعداد ماه اضافه شده کارمزدی بسیار ناچیزی که پنجاه درصد کمتر از کارمزد بانک است برای آن در نظر گرفته می‌شود.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  وزیر آلمانی روی جلد؛ عاجز، فضول و فاشیست

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *