رونمایی از آیفون‌های مخصوص کریپتو رونمایی از آیفون‌های مخصوص کریپتو | آوتاف
خانه / اخبار داغ / رونمایی از آیفون‌های مخصوص کریپتو

رونمایی از آیفون‌های مخصوص کریپتو

فرارو: شرکت مشهور عرضه محصولات لوکس و منحصر بفرد خاویار Caviar، اخیراً نسخه‌های محدودی از گوشی هوشمند آیفون ۱۳ پرو را که به صنعت کریپتو (رمز ارز) اختصاص دارد، معرفی کرد. این گوشی‌های جدید حاوی یک کد QR با پیوند به NFT تلفن است که کاربر را قادر می‌سازد با استفاده از آن عملیات اقتصادی در بازار‌های رمز ارز انجام دهد.

شرکت خاویار، در ماه‌های گذشته به علت عرضه نسخه‌های منحصر بفردی از گوشی‌های هوشمند پرچمدار، بسیار بر سر زبان‌ها افتاد. ماه گذشته بود که این برند، یک گوشی آیفون ۱۳ پرو را به بدنه‌ای ضد گلوله مجهز کرد و اندکی قبل از آن نیز یک دندان دایناسور را در همین مدل جای داد. این شرکت اکنون مجموعه‌ای از iPhone 13 Pro Limited Edition به نام CryptoKings را معرفی کرده است که به سه NFT از برجسته‌ترین چهره‌های صنعت کریپتو اختصاص دارد.

به عبارت دیگر این سه گوشی رمزنگاری شده خاویار، با تصویر هنری پیکسلی تأثیرگذارترین افراد در دنیای ارز‌های دیجیتال تزئین شده که هر تصویر به یک گوشی اختصاص دارد. کل مجموعه گوشی‌های iPhone 13 Pro CryptoKings دارای یک محفظه تیتانیوم ویژه صنعت هوانوردی مشکی است که بسیار شیک و همچنین بسیار بادوام است. در ادامه به معرفی این سه مدل گوشی و مشخصات آن‌ها خواهیم پرداخت.

آیفون ۱۳ پرو با پکسل آرت ساتوشی ناکاموتو

اولین مدل از این سری به ساتوشی ناکاموتو اختصاص دارد. به عنوان بنیانگذار بیت کوین، او انقلابی در بانکداری و بخش مالی بین المللی ایجاد کرد. البته این یک نام مستعار است، زیرا هیچ کس نمی‌داند ساتوشی ناکاموتو دقیقا کیست. بنابراین، خاویار تصمیم گرفت تا تصویر یک نینجا مرموز را به عنوان اثر هنر پیکسلی رنگی به تصویر بکشد. در پایین قاب پشتی این گوشی، یک کد QR با پیوندی به NFT گوشی در بازار OpenSea و همچنین یک هش توکن منحصر به فرد اضافه شده است. بر اساس توضیحات خاویار، اگر دارنده دستگاه یکی از سه NFT مورد نظر (تصاویر هنری پیکسلی از سه فرد مورد اشاره) را بخرد، آیفون ۱۳ پرو مربوطه را به صورت رایگان دریافت خواهد کرد.

حتما بخوانید:  اعتراض شدید داماد روحانی به جهانپور: شرمت‌باد!

رونمایی از آیفون‌های مخصوص کریپتو

قیمت این گوشی رمزنگاری شده از شرکت خاویار ۶۹۹۰ دلار آمریکا تعیین شده است. با پرداخت این مبلغ، شما یک گوشی رمزگذاری شده آیفون ۱۳ پرو با ۱۲۸ گیگابایت را دریافت خواهید کرد. علاوه بر این، امکان انتخاب حافظه ۲۵۶ گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایتی و حتی ۱ ترابایتی نیز وجود دارد. مشتریان همچنین می‌توانند مدل بزرگتر آیفون ۱۳ پرو مکس را برای این مجموعه سفارش دهند که قیمت این نسخه از ۷۵۳۰ دلار شروع می‌شود.

آیفون ۱۳ پرو با پکسل آرت ویتالیک بوترین

مدل دوم به ویتالیک بوترین Vitalik Buterin، یک توسعه‌دهنده روسی-کانادایی که اتریوم را راه‌اندازی کرد و زمینه‌سازی صنعت جدید NFT را فراهم کرد، اختصاص دارد. اتریوم همچنین یک توکن ارز رمزپایه به نام «اتر» ارائه می‌کند، که میان حساب‌ها قابل انتقال بوده و می‌تواند به گره‌های شرکت‌کننده برای محاسباتی که انجام داده‌اند پرداخت شود. امروزه به سختی می‌توان اهمیت اتریوم را در اقتصاد نادیده گرفت چراکه این فراتر از یک ارز دیجیتال و بیشتر سبیه به یک اکوسیستم کاملا مستقل است. امروزه، این پلتفرم اساس بسیاری از خدمات را تشکیل می‌دهد و در عین حال کاملاً عاری از مقررات مرکزی است. قیمت آیفون ۱۳ پرو ویتالیک بوترین ادیشن، در پیکربندی ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی ۶۹۹۰ دلار آمریکا تعیین شده است. این نسخه منحصر بفرد همچنین با آیفون ۱۳ پرو مکس نیز قابل سفارش است که برای پیکربندی پایه (۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی) ۷۵۳۰ دلار آمریکا قیمت خواهد داشت.

رونمایی از آیفون‌های مخصوص کریپتو

آیفون ۱۳ پرو با پکسل آرت ایلان ماسک

مدل سوم به ایلان ماسک اختصاص دارد که اخیرا توسط مجله تایم به عنوان شخصیت سال انتخاب شده است. این کارآفرین می‌تواند تنها با یک توییت بازار جهانی ارز‌های دیجیتال را تکان دهد. وی علناً طرفدار بیت کوین و ارز بسیار مورد بحث دوج کوین است. قیمت این دستگاه نیز برای پیکربندی ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، ۶۹۹۰ دلار آمریکا طراحی شده است که برای سفارش نسخه آیفون ۱۳ پرو مکس با همین میزان حافظه ذخیره سازی، باید ۷۵۳۰ دلار آمریکا پرداخت کرد. البته همانند گوشی‌های قبلی، این مدل را نیز می‌توان با انواع پیکربندی‌های دلخواه سفارش داد.

حتما بخوانید:  شوخی جذاب سریال بوتیمار با وزرای دولت روحانی

رونمایی از آیفون‌های مخصوص کریپتو

شرکت خاویار در اعلامیه رسمی خود گفته که تنها شش نسخه از مجموعه منحصر به فرد iPhone 13 Pro CryptoKings را تولید خواهد کرد که در این میان نسخه ویژه ساتوشی ناکاموتو، تنها یک نمونه خواهد داشت. به عبارت دقیق تر، خاویار یک نسخه از مدل ساتوشی ناکاموتو، دو نسخه از مدل ویتالیک بوترین و در نهایت سه نسخه از مدل ایلان ماسک را تولید خواهد کرد. همچنین به افتخار عرضه مدل‌های جدید کریپتو، خاویار تعداد ۹۰۰۰ NFT اختصاص داده شده به کار و دستاورد‌های Cryptokings جدید قرن بیست و یکم را راه‌اندازی می‌کند.

منبع: letsgodigital

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *