رونمایی از قوی‌ترین سلاح جهان در حضور «اون» رونمایی از قوی‌ترین سلاح جهان در حضور «اون» | آوتاف
خانه / اخبار داغ / رونمایی از قوی‌ترین سلاح جهان در حضور «اون»

رونمایی از قوی‌ترین سلاح جهان در حضور «اون»

خبرگزاری تسنیم: به نقل از خبرگزاری تاس، کره شمالی دیروز یک فروند موشک بالستیک با قابلیت شلیک از زیردریایی را در حین رژه بزرگ نظامی که به مناسب کنفرانس حزب حاکم «کارگران» برگزار شد، رونمایی کرد.

خبرگزاری دولتی کره شمالی این موشک بالستیک را «قوی‌ترین سلاح جهان» خواند و نوشت: «امروز قوی‌ترین سلاح جهان که موشک‌های استراتژیک بالستیک با قابلیت شلیک از زیردریایی رو نمایی شده است که این سندی بر قدرت ارتش انقلابی کره است».

از سوی دیگر، خبرگزاری روسی «تاس» گزارش داد که این رژه نظامی و نمایش موشک بالستیک در حضور «کیم جونگ اون» رئیس کره شمالی صورت گرفته است.رونمایی از موشک بالستیک در حضور «اون»

هشتمین کنفرانس حزب حاکم «کارگران» کره شمالی که اولین حزب این کشور از سال ۲۰۱۶ تاکنون محسوب می‎شود، دیروز پس از هشت روز به پایان رسید.

«کیم جونگ اون» رئیس کره شمالی پنجشنبه هفته گذشته در اولین اظهارات خود پس از تأیید رسمی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده از سوی کنگره، گفت که پیونگ یانگ به گسترش برنامه هسته‌ای خود ادامه خواهد داد.

رونمایی از موشک بالستیک در حضور «اون»

وی ایالات متحده آمریکا را «بزرگترین دشمن» کره شمالی خواند و افزود: دولت آمریکا باید از سیاست‌های خصمانه خود جهت بهبودی روابط بین دو طرف دست بردارد.

«جو بایدن» رئیس جمهور منتخب آمریکا در مناظره انتخاباتی خود با ترامپ درباره کره شمالی گفت که «ترامپ با مذاکره خود با کیم جون اون به کره شمالی مشروعیت داد و به یک اوباش گفت دوست خوب من. ولی من اگر رئیس جمهور شوم تنها به این شرط مذاکره می‌کنم که توانایی هسته‌ای کره شمالی کاهش یابد».

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  بازگشت جذاب تام هاردی در قسمت دوم ونوم

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *