رویترز تشییع سردار را با تشییع رهبر فقید قیاس کرد رویترز تشییع سردار را با تشییع رهبر فقید قیاس کرد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / رویترز تشییع سردار را با تشییع رهبر فقید قیاس کرد

رویترز تشییع سردار را با تشییع رهبر فقید قیاس کرد

خبرگزاری فارس: خبرگزاری رویترز در بازتاب مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و هفت شهید دیگر حمله تروریستی اخیر واشنگتن در نزدیکی فرودگاه بغداد گزارش کرد که هزاران نفر در مراسم تشییع سردار سلیمانی شرکت کردند ودختر فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران وعده «روزهای سیاه» را به آمریکا داد.

این گزارش سپس به جمعیت انبوهی که در مراسم تشییع پیکر سپهبد سلیمانی شرکت کرده بودند، اشاره کرد و نوشت، میزان جمعیت مردم تهران که در تلویزیون نمایش داده می‌شد، بازتابی از انبوه جمعیتی است که در سال ۱۹۸۹ (۱۳۶۸) در مراسم تشییع آیت‌الله «روح الله خمینی» بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران شرکت کرده بودند.

رویترز در ادامه گزارش خود نوشت، دهها هزار نفر از مردم ایران امروز (دوشنبه) برای حضور در مراسم تشییع فرمانده نیروی قدس که در حمله هوایی آمریکا به شهادت رسید، به خیابان‌های تهران آمدند و دختر سپهبد سلیمانی در این مراسم تأکید کرد که «روزهای سیاهی» در انتظار ایالات متحده آمریکا است.

زینب سلیمانی دختر سپهبد قاسم سلیمانی گفت:« شهادت پدرم موجب بیداری بیشتر فطرت انسان‌ها در جبهه مقاومت شده است. پدرم بزرگترین مرد راهبردی در محاسبه قدرت و رفتار دشمن بود. در جنگ‌ها و نبردها عشق شهادت او را به نزدیک‌ترین خط مبارزه با دشمن ترغیب می‌کرد».

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  واکنش به انتشار فایل صوتیِ مکالمه دو مقام نظامی

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *