زمان و زمانه احتکار؛ از شِکر و خودرو تا کاغذ زمان و زمانه احتکار؛ از شِکر و خودرو تا کاغذ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / زمان و زمانه احتکار؛ از شِکر و خودرو تا کاغذ

زمان و زمانه احتکار؛ از شِکر و خودرو تا کاغذ

برترین‌ها: قیمت کالاها روز به روز بالا می رود و این سوال برای همه مطرح می شود که باعث و بانی این افزایش قیمت بی رویه کیست؟ جواب این سوال را باید در خبرهای کشف انبارهای پر از کالاهای احتکار شده توسط افراد یا شرکت های سودجو پیدا کرد.

۱۵۰ تن شکر طرح تنظیم بازار در فارس کشف شد

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس گفت: طی ۲ هفته اخیر، ۱۵۰ تن شکر طرح تنظیم بازار که به شکل حواله خریداری شده اما به قیمت آزاد در بازار در حال توزیع بود در استان کشف شد.

علی مبشری افزود: شکرهای کشف شده را هم اینک اتحادیه عمده فروشان مواد غذایی استان فارس در حوزه مصرف خانوار در حال توزیع کردن است.

150 تن شکر طرح تنظیم بازار در فارس کشف شد

او ادامه داد: ۷۵ تن از این شکرها در قالب یک معامله صوری که آگهی فروش حواله آن در یکی از سایت های اینترنتی قرار داده شده بود، کشف شد.

او اظهار داشت: در بحث شکر تاکنون چندین پرونده ویژه در اداره تعزیرات باز شده چرا که شکر از جمله کالاهایی است که دارای قیمت مصوب است.

کشف انبار میلیاردی کاغذ در کرج

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان البرز نیز از کشف یک انبار میلیاردی کاغذ احتکار شده در کرج خبر داد.

علی اکبر مختاری گفت: گزارش‌های مردمی از وجود یک انبار احتکار کاغذ در کرج حکایت داشت، پس از بررسی‌های لازم صحت این گزارش روشن شد. مختاری افزود: هنوز میزان دقیق کاغذهایی که در این انبار احتکار شده بود مشخص نیست اما برآورد اولیه نشان می‌دهد ارزش این انبار میلیاردی است. وی افزود: صاحب این کاغذها یک چاپخانه در تهران دارد ولی انبارش در کرج است. برای صاحب انبار پرونده تشکیل شده است.

حتما بخوانید:  یلدای امسال ایرانی‌ها این شکلی است!

در ادامه احتکار لوازم مورد نیاز مردم توسط برخی افراد سودجو، یکی از خبرگزاری ها از احتکار خودرو توسط شرکت ایران خودرو در استان آذربایجان شرقی خبر داد. عکس زیر نشان می دهد که این خودرو ساز، ده ها هزار خودرو را در پارکینگ خود نگه داشته است.

کشف ۱۵۰تن شکر طرح تنظیم بازار در فارس

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *