زمزمه احیای دولت پادگانی با استیضاح روحانی؟! زمزمه احیای دولت پادگانی با استیضاح روحانی؟! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / زمزمه احیای دولت پادگانی با استیضاح روحانی؟!

زمزمه احیای دولت پادگانی با استیضاح روحانی؟!

روزنامه قانون نوشت: روز گذشته خبری مبنی بر استیضاح حسن روحانی در رسانه‌ها منتشر شد؛رسانه‌ها مطلب را به نقل از یک خبرگزاری اصولگرا انتشار دادند ولی ساعاتی نگذشت که شخصیت‌ها و جریان‌های حاضر در مجلس این ادعا را رد کردند.

در همین راستا سیدحسین‌نقوی‌حسینی، سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی به محض انتشار این خبر اعلام کرد که موضوع فراکسیونی نیست و تعدادی از نمایندگان بر اساس نظر شخصی موضوع را دنبال می‌کنند.

زمزمه احیای دولت پادگانی با استیضاح روحانی؟!

به نظر می‌رسد مناقشات حسن روحانی با جریانات خاص در این روزها سبب شد تا وابستگان به اقتدارطلبان ادعایی را مطرح کنند تا شاید واهمه‌ و شوکی برای روحانی ایجاد کرده باشند.

آن‌ها ژست دلسوزی برای مردم را در دستور کار خود قرار داده‌اند ولی به نظر می‌رسد بیشتر از آنکه به دنبال رسیدگی به مشکلات مردم باشند برای تسویه‌حساب‌های مختلف با روحانی دست به‌کار می‌شوند. بی‌شک دولت دوم روحانی یکی از منفعل‌ترین و ناکارآمدترین دولت‌ها پس از انقلاب ۵۷ است ولی برای مردم قابل درک نیست این افراد و جریان‌هایی که قدرت‌های نانوشته فراوانی داشتند و دارند، امروز برای حل مشکلات مردم دست به امضای زیر برگه استیضاح ببرند.

این جریان‌ها برای رسیدگی به مسائلی که در راستای علاقه آن‌ها باشد برنامه‌های فراوانی را تدوین و اقدامات گوناگونی را در دستور کار قرار می‌دهند ولی چگونه است که امروز قدمی شاخص برای حل مشکلات مردم بر نمی‌دارند و تنها به دنبال حذف دولت مستقر و احیای دولت احتمالی پادگانی هستند؟!

مشخص نیست چرا جریان‌های مختلف در این کشور به منافع ملی و مشکلات مردم توجهی ندارند و تسویه‌حساب‌ و منفعت‌گرایی به آرمان آن‌ها تبدیل شده است؟ در صورتی‌که مردم‌گرایی شعاری است که صاحب‌نظران و رئوس این انقلاب همواره بر سر زبان داشتند. به نظر می رسد برخی جریان‌ها و افراد از این مسیر منحرف شدند و این جریان انحرافی برای مردم مشکل‌ساز خواهد شد.

حتما بخوانید:  احضار سفرای هلند، دانمارک و کاردار انگلیس

اسامی امضاءکنندگان طرح استیضاح روحانی

همچنین روزنامه سازندگی، اسامی امضاء کنندگان طرح استیضاح روحانی در مجلس را منتشر کرد.

مجتبی ذوالنوری، محمد دهقان، حسین‌علی حاجی‌دلیگانی، هدایت‌الله خادمی، حسین نوروزی، ضیاءالله اعزازی، علی‌اکبر کریمی، جبار کوچکی‌نژاد، محمدجواد کریمی‌قدوسی، محمدعلی پورمختار، هاجر چنارانی، ذبیح نیکفر، محمدرضا ملک‌شاهی‌راد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *