سالاد خیار، ۴۷ هزار تومان! تعزیرات برخورد می‌کند سالاد خیار، ۴۷ هزار تومان! تعزیرات برخورد می‌کند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / سالاد خیار، ۴۷ هزار تومان! تعزیرات برخورد می‌کند

سالاد خیار، ۴۷ هزار تومان! تعزیرات برخورد می‌کند

خبرگزاری ایلنا: سخنگوی تعزیرات حکومتی گفت: براساس گزارش دریافتی از اتحادیه فرش، گشت‌های مشترک تعزیرات بر این هایپر‌ها نظارت جدی می‌کند.

سیدیاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در مصاحبه‌ای گفت: براساس گزارش اتحادیه فرش مراکز عرضه عمده فرش یا هایپرهای فرش تا دو برابر قیمت بازار گرانفروشی می کنند و ما بر اساس دفاع از حقوق هموطنان تا یکی دو هفته آینده گشت های مشترک تعزیرات را به راه خواهیم انداخت و با گرانفروشان و متقلبان در کسب برخورد خواهد شد.

از گرانفروشی هایپرفرش‌ها تا غذای ۳۲۵ هزار تومانی

وی گفت: در این مراکز فروش عمده فرش، تخفیف ۳۰ تا ۴۰ درصدی ارائه می شود که غیرواقعی است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با رستوران هایی که به بهانه افزایش قیمت گوشت مواد غذایی خود را افزایش چندین برابری داشته اند برخورد می کنید؟ افزود: امروز در یکی از خبرگزاری ها فهرست قیمت غذاهای یک رستوران منتشر شده بود که مورد توجه سازمان تعزیرات قرار گرفت.

رایگانی گفت: در برخی رستوران ها به بهانه افزایش قیمت گوشت، غذاهای گوشتی یک و نیم تا دو برابر افزایش قیمت داشته است به این ترتیب که در یک رستوران یک پرس ماهیچه گوساله به قیمت ۲۹۵ هزار تومان ، یک پرس دنده گوسفندی ۳۲۵ هزار تومان و سالاد خیار و پیاز ۴۷ هزار تومان به فروش رسیده بود.

وی افزود: ما به رستوران هایی که خودسرانه افزایش قیمت داشته اند هشدار می دهیم و قطعا تعزیرات با آن ها برخورد خواهد کرد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: از ابتدای آذر تا امروز ۲۹۰ پرونده در حوزه دام در شعب تعزیرات تشکیل شده که ۹۳ درصد مربوط به قاچاق دام و هفت درصد مربوط به عرضه خارج از شبکه دام در کشور بوده است.

حتما بخوانید:  «دختر آبی» همان که خودسوزی کرده بود، درگذشت

سید یاسر رایگانی افزود: در این روزها شاهد حرکت دام از استان های مرکزی به سمت استان های مرزی هستیم که در همین خصوص پرونده هایی با همکاری دادستان ها، نیروی انتظامی و دامپزشکی در تعزیرات حکومت در حال رسیدگی است.

وی گفت: در ۱۳ روز اخیر با توجه به تخلفات توزیع گوشت های وارداتی و تنظیم بازار، ۳۷۹ گشت مشترک برگزار شده است که ۹۶۹ مورد بازرسی انجام شد و ۹۱۸ واحد صنفی تخلف داشتند.

رایگانی افزود: ۱۳۶۱ پرونده مربوط به این تخلفات در شعب سازمان تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است که ارزش هفت میلیارد ریالی دارد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *