سانسور پایان‌بندی سریال دلدادگان تکذیب شد سانسور پایان‌بندی سریال دلدادگان تکذیب شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / سانسور پایان‌بندی سریال دلدادگان تکذیب شد

سانسور پایان‌بندی سریال دلدادگان تکذیب شد

سریال دلدادگان در حالی به ایستگاه پایانی رسید که به نظر می رسد پایان داستان با آن چه عوامل فیلم انتظار داشتند متفاوت است. در همین راستا ایرج محمدی تهیه‌کننده و منوچهر هادی کارگردان سریال دلدادگان درباره حواشی پخش آخرین قسمت این سریال توضیحاتی ارائه کردند.

صدا و سیما سانسور دلدادگان را تکذیب کرد

سانسوری وجود نداشت؛ بازیگر حاضر نشد!

بعد از پخش آخرین قسمت سریال «دلدادگان» واکنش‌هایی به پایان‌بندی این سریال در فضای مجازی از سوی مخاطبان شروع شد؛ واکنش‌هایی که پانته آبهرام، بازیگر نقش «افسانه» هم با آن همراه شد و در صفحه شخصی‌اش به پایان‌بندی این سریال اعتراض کرد و نوشت: پایان افسانه این نبود، اگر بدقولی صداو سیما نبود!! افسانه برای نجات پسرش، توسط هاتف کشته می‌شد.

ایرج محمدی تهیه‌کننده سریال «دلدادگان» درباره ادعای این بازیگر در فضای مجازی گفت: سپاس فراوان از تمام مخاطبان سریال «دلدادگان» که در طول پخش ما را همراهی کردند. هر سریال می‌تواند پایان بندی‌های متفاوتی داشته باشد. در این سریال فیلمنامه های تمام قسمت های این مجموعه مورد تصویب مدیران رسانه ملی قرار گرفته بود و از سوی صدا و سیما هیچ گونه تغییری در پایان بندی صورت نگرفته است.

آنچه باقی می‌ماند واکنش یکی از بازیگران اصلی این سریال بود که با وجود وساطت های کارگردان فیلم، نویسنده و تمام عوامل، باعث حضور ایشان در سکانس پایانی نشد.

وی در خصوص علت عدم حضور این بازیگر ادامه داد: در تمام سریال ها به خاطر شرایط اقتصادی و مشکلاتی به وجود می آید. سازمان صدا و سیما با تمام توان حمایت های مالی را انجام داد ولی به علت وسیع بودن پروداکشن ، پرداخت ها کمی به مشکل برخورد. اما من به عنوان تهیه کننده تمام تلاشم را برای رفع این مشکل انجام دادم. تمام عوامل این سریال با این مشکلات ما را همراه کردند جز یک بازیگر که به شدت بازیگر توانمند و خوبی است ولی در سکانس نهایی حاضر نشد.

حتما بخوانید:  انصراف رسمی استقلال از سفر به جم

محمدی در پایان افزود: مهم این است که این سریال مورد توجه بی نظیر مخاطبان قرار گرفت و یکی از پربیننده ترین سریال های سال ۹۷ شد.

گفتنی است ؛ همچنین منوچهر هادی در واکنش به ادعای این بازیگر در اینستاگرام خود نوشت: «صدا و سیما هیچ دخالت و سانسوری در قسمت‌های پایانی نداشته است؛حتی یک فریم. یکی از بازیگران اصلی ما در فینال کار با ما همراه نشد، که دلیل آن را تهیه کننده توضیح خواهند داد. تلاش من و نویسنده هم موثر واقع نشد. ایشان را قضاوت نمی‌کنم ولی ما مجبور شدیم فیلمنامه را تغییر دهیم و در نبود ایشان بهترین فینالی که می‌شد نویسنده کار بنویسد و ما بگیریم همین بود.

بی نهایت از بازی بازیگرانم راضی‌ام. ای‌کاش این بازیگر توانا و مستعد کار رو ترک نمی‌کرد و ما نیز فینال بهتری رو تقدیم می‌کردیم. اینکه افسانه باید با امیر روبرو می‌شد. در نسخه اصلی فیلمنامه موجود است و ابتدایی‌ترین اصل در داستان ما تقابل این دو کاراکتر بوده که در نبود بازیگر مذکور امکانش میسر نبوده است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *