سردار جلالی: سپاه امکاناتش را فدای مردم می‌کند سردار جلالی: سپاه امکاناتش را فدای مردم می‌کند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / سردار جلالی: سپاه امکاناتش را فدای مردم می‌کند

سردار جلالی: سپاه امکاناتش را فدای مردم می‌کند

خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت:سپاه پاسداران همواره در خط مقدم صیانت از مردم و کمک‌رسانی بوده‌اند و در جریان سیل اخیر حضور به موقع نیروهای پاسدار در محل حادثه و کمک‌رسانی به مردم نشان داد سپاه خود و تمام امکاناتش را فدای مردم می‌کند.

 سردار غلامرضا جلالی در دیدار با سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر رویکرد حداکثر هم‌افزایی و هماهنگی در حوزه‌های صیانت و حمایت از مردم و دارایی‌های حیاتی کشور اظهار کرد: امروز سپاه خار چشم دشمنان است و توانسته است در انجام ماموریت حیاتی خود یعنی پاسداری از انقلاب اسلامی به لطف خداوند موفق و پیروز باشد.

سردار جلالی: سپاه امکاناتش را فدای مردم می‌کند

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه دلخوری آمریکا از سپاه، بزرگترین مدال افتخار برای این نهاد انقلابی است، افزود: سپاه امروز در خط مقدم مقابله با تروریسم است و اگر رشادتهای سپاه نبود داعش در منطقه همچنان جولان می داد.

وی با اشاره به حوادث سیل چندی پیش در کشور گفت: نیروهای سپاه پاسداران و بسیج همواره در خط مقدم صیانت از مردم و کمک‌رسانی بوده‌اند و در جریان سیل اخیر حضور به موقع نیروهای سپاه پاسداران در محل حادثه و کمک‌رسانی به مردم نشان داد سپاه خود و تمام امکاناتش را فدای مردم می‌کند.

جلالی با اشاره به اینکه سازمان پدافند غیرعامل کشور مسئولیت تضمین امنیت زیرساختهای کشور به ویژه در حوزه‌های حساس و راهبردی را برعهده دارد، گفت: دستیابی به این مهم نیاز به هم‌افزایی همه دستگاه‌های نظامی و اطلاعاتی کشور دارد و سپاه مطمئنا در این راستا می‌تواند کمک شایان توجهی به پدافند غیرعامل کند.

حتما بخوانید:  جشن تولد همایون شجریان با صدای اندی

وی در پایان با اشاره به اینکه سپاه پاسداران تجارب ارزشمندی در مقابله و مدیریت تهدیدات نوین دارد، گفت: امید داریم همکاری‌های مشترک بتواند توان دفاعی کشور در برابر تهدیدات نوظهور را ارتقا دهد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *