سلطان کمدی هم متهم به تجاوز شد! سلطان کمدی هم متهم به تجاوز شد! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / سلطان کمدی هم متهم به تجاوز شد!

سلطان کمدی هم متهم به تجاوز شد!

انتخاب: یکی از سرشناس‌ترین بازیگران دنیای کمدی جهان از سوی برخی از همکاران خود به تجاوز و آزار آزار اذیت جنسی متهم شد.

به نقل از نیویورک پست، جری لوئیس متهم به تجاوز جنسی توسط بازیگران همبازی خود شده است. این اتهامات از سوی دو بازیگر زن که در مقابل جری لوئیس ایفای نقش کرده اند، مطرح شد.

دو تن از بازیگران سرشناس، که ستاره «پرفسور دیوانه» کارن شارپ و هوپ هالیدی در «سمت تاریک نماد هالیوود» هستند، در مستند جدیدی که چهارشنبه توسط Vanity Fair منتشر شد، افشاگری شگفت‌انگیزی کردند.

بازیگر مشهور کمدی به تجاوز جنسی متهم شد

شارپ، ۸۷، و هالیدی، ۹۱، با کربی دیک و امی زیرینگ، در پشت صحنه سریال جنجالی «آلن در برابر فارو» مصاحبه کردند، شارپ، در مقابل لوئیس در فیلمی در سال ۱۹۶۴ به عنوان “نظم بی نظم” بازی کرده بود. او ادعا کرد که وقتی در اتاق لباس بود و لباس هایش را می‌پوشید، لوئیس مزاحم او شد.

این هنرپیشه کهنه کار تلویزیون و سینما که در برابر بازیگران سرشناس دیگری همچون جان وین و کلینت ایستوود بازی کرده بود گفت که در ابتدا نمی‌توانست آنچه را که برایش اتفاق می‌افتد پردازش کند.

شارپ می‌گوید از این اتفاق به حدی شوکه شده بود، که حتی تا مدت‌ها بعد مایل نبود باور کند این اتفاق واقعا رخ داده است و، چون با لوئیس در یک فیلم بازی می‌کرد نمی‌توانست فیلمبرداری را ترک کند و این موقعیت ناخوشایند را تا مدت‌ها تحمل کرده است.

در همین حال، هالیدی در فیلم “مرد خانم” محصول ۱۹۶۱ بومی نیوجرسی بازی کرد. او فاش کرد که در روز اول سر صحنه فیلمبرداری، لوئیس به او گفت که به اتاق رختکن او بیاید، جایی که او دکمه‌ای را فشار داد که در را قفل می‌کرد و سپس آزار و اذیت را آغاز کرد.

حتما بخوانید:  آذری‌زبان‌ها پشت فیلم نیکی کریمی درآمدند

سلطان کمدی هم متهم به تجاوز شد!

اما چرا این اتفاقات در آن زمان افشا نمی‌شد؟ شاید، چون لوئیس به شدت برای کمپانی‌های فیلمسازی پولساز و سودآور بود و نمی‌خواستند شایعات، رنگ حقیقت گرفته یا باور شوند.

جری لوییس در طول مدت عمر حرفه‌ای خود جوایز متعددی را از جشنواره فیلم کمدی آمریکا، دوربین طلایی، اتحادیه منتقدین فیلم لوس آنجلس و جشنواره فیلم ونیز از آن خود کرده‌است و در منطقه پیاده‌روی مشاهیر هالیوود دو ستاره برای خود دارد. سیارک ۱۱۵۴۸ به نام اوست.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *