سلیمی و فوتبالیست‌ها؛ عِرق ملی یا وسوسه پول؟ سلیمی و فوتبالیست‌ها؛ عِرق ملی یا وسوسه پول؟ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / سلیمی و فوتبالیست‌ها؛ عِرق ملی یا وسوسه پول؟

سلیمی و فوتبالیست‌ها؛ عِرق ملی یا وسوسه پول؟

ماجرا را که می دانید بهداد سلیمی، ستاره تیم ملی وزنه‌برداری ایران پس از اطلاع از دریافت پاداش توسط ملی‌پوشان حاضر در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در اینستاگرام واکنش تندی داشت، سلیمی گفته بود: کوفتتون بشه بی غیرتا. البته بعدتر عذرخواهی کرد، فوتبالیست ها هم واکنش تندی داشتند، بخشی از واکنش را در زیر می خوانید، البته فوتبالیست ها «ارز» را نوشته بودند؛ «عرض» که بعدتر اصلاح کردند.

«ورزشکار محترم همین بس که شما در المپیک ریو حذف شدى و مانند مدال آوران، پاداش ریالی و ارزی و سکه‌های دولت و کمیته ملی المپیک و بخش خصوصی را دریافت کردى، چطور به خودت اجازه می‌دهى ما بازیکنان تیم ملی فوتبال را که با جان و دل، برای ارتقا فوتبال کشورمان جنگیده‌ایم و دو ماه است شدیدترین فشارها را تحمل کردیم، بی غیرت بنامى.ضمنا طى این چند سال اخیر تیم ملى فوتبال مبلغى نزدیک به بیست میلیون دلار ارز به کشور وارد کرده. اما شخص شما چه!؟»

درگیری بین ورزشکاران المپیک و فوتبالیست‌ها

در این میان واکنش پریسا احمدی(ورزشکار رشته قایقرانی) هم در حمایت از بهداد سلیمی واکنش نشان داد:

«برام سواله چرا برای باخت ۶٠٠٠دلار میدن ولی برای برنده شدن و مدال گرفتن ما جایزه کم و اون جایزه هم نصف میشه!!! ایا این انصافه؟؟!!!!!! این تصاویر که گذاشتم نشون دهنده زحمتی که میکشیمه نیازی به گفتن نیس بخدا ما هم خیلی زحمت میکشیم چرا این همه تبعیض»

درگیری بین ورزشکاران المپیک و فوتبالیست‌ها

وجه اشتراک دو سوی ماجرا اما ولع به پول است، کما این که یادمان نرفته همین آقای بهداد سلیمی در زمان پرسپولیس رویانیان پول میلیاردی گرفت، آن هم از باشگاهی که اصلا در رشته وزنه برداری فعال نبود، فوتبالیست ها هم که مرزهای اعتماد به نفس کاذب را در نوردیدند، تیمی که در اولین بازیِ جدی‌اش در جام ملت‌ها حرفی برای گفتن نداشت پاداش می گیرد و دو قورت و نیم‌اش هم باقیست، امان از تو وسوسه ی پول.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  جرات مناظره ندارید؛ جسارت توهین، آری!

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *