سولاری رسما تا سال ۲۰۲۱ سرمربی رئال شد سولاری رسما تا سال ۲۰۲۱ سرمربی رئال شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / سولاری رسما تا سال ۲۰۲۱ سرمربی رئال شد

سولاری رسما تا سال ۲۰۲۱ سرمربی رئال شد

بعد از شکست ۱-۵ در ال کلاسیکو برابر بارسلونا، باشگاه رئال مادرید تصمیم به اخراج خولن لوپتگی گرفته و سانتیاگو سولاری را به عنوان گزینه موقت به جای او منصوب کرد.

سانتیاگو سولاری در ۴ بازی اول خود در این سمت به ۴ پیروزی دست یافته و حالا باشگاه رئال مادرید اعلام کرد سانتیاگو سولاری تا سال ۲۰۲۱ هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت.

سولاری رسما تا سال ۲۰۲۱ سرمربی رئال شد

امروز جلسه هییت مدیره رئال مادرید برگزار شده و برآیند آن این بیانیه بود: “هیئت مدیره رئال مادرید در تاریخ ۱۳ نوامبر ۲۰۱۸ با انتصاب سانتیاگو سولاری به عنوان مربی تیم اول تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۱ موافقت کرد.”

در ابتدا و بعد از اخراج خولن لوپتگی، اسامی زیادی چون آنتونیو کونته، مائوریتسیو پوچتینو و بسیاری دیگر برای هدایت باشگاه رئال مادرید مطرح شدند و به نظر می رسد سولاری یک گزینه موقت است اما او طی ۴ بازی اخیر چه در لالیگا، چه در اروپا و چه در کوپا دل ری تیمش ۱۵ گل زد، تنها ۲ گل دریافت کرد و هر ۴ مسابقه را پیروز شد.

در ژانویه سال ۲۰۱۶ و بعد از نتایج ضعیف تیم رافا بنیتس، فلورنتینو پرز ریسک بزرگی انجام داده و زیدان را بدون هیچ تجربه ای در رابطه با هدایت تیم های بزرگ به عنولن سرمربی تیمش انتخاب کرد که نتایج فوق العاده ای را به همراه داشت و حالا او امیدوار است این اتفاق در مورد سولاری هم تکرار شود.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  حسین هدایتی در خیابان شلاق نمی‌خورد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *