سولسشر بالاخره از منچستریونایتد اخراج شد سولسشر بالاخره از منچستریونایتد اخراج شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / سولسشر بالاخره از منچستریونایتد اخراج شد

سولسشر بالاخره از منچستریونایتد اخراج شد

ایمنا: شکست سنگین منچستری‌ها در برابر واتفورد در یک بازی کاملاً یک‌طرفه به سود رقیب باعث شد تا بالاخره کار سولسشر در یونایتد به پایان برسد و این اسطوره اسبق از سمت خود بالاخره اخراج شود.

جوئل گلیزر، رئیس مشترک باشگاه و اد وودوارد، معاون اجرایی باشگاه، پس از شکست سنگین منچستریونایتد یک جلسه اضطراری برگزار کردند تا درباره سولسشر تصمیم بگیرند. پیش از این نیز بارها این نوع جلسات برگزار شده بود اما بالاخره تصمیم گیرندگان رأی به اخراج سولسشر دادند.

سولسشر بالاخره از منچستریونایتد اخراج شد

یونایتد در ۷ بازی اخیر خود در لیگ برتر قبل از بازی سه‌شنبه مقابل ویارئال در لیگ قهرمانان اروپا ۵ شکست خورده است و نتایج افتضاحی کسب کرده. هیئت مدیره یونایتد تا این لحظه مدام از سولسشر حمایت می‌کرد و اجازه نمی‌داد نارضایتی هواداران روی تمرکز سولسشر تأثیر بگذارد. با این حال، نتایج بسیار ضعیف و مکرر از سوی اسطوره سابق باشگاه، راهی برای سران یونایتد باقی نگذاشت.

مدیران منچستریونایتد حتی پس از شکست ۵-۰ مقابل لیورپول، باور داشتند که مربی نروژی فرد مناسبی برای پیشبرد اهداف باشگاه است. در ادامه با رفتن به تعطیلات بین‌المللی پس از شکست ۲-۰ مقابل منچسترسیتی، به سرمربی یونایتد گفته شد که موقعیت او در معرض اخراج قرار دارد.

پس از اخراج سولسشر، درن فلچر و مایکل کریک آماده هستند تا به عنوان سرمربی موقت و تمرین دهنده (مثل بارخوان برای بارسلونا)، یونایتد را تا زمان انتخاب سرمربی جدید هدایت کنند. یونایتد تصمیم نهایی را خواهد گرفت؛ انتخاب سرمربی موقت تا تابستان و سپس انتصاب گزینه‌های موجود یا انتخاب سرمربی دائمی طی روزهای آتی.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  پسرِ ۱۸ساله: خواستم پدرم را مثل خاشقجی بکُشم

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *