سپاهانِ نامهربان؛ حمله به اتوبوس پرسپولیس سپاهانِ نامهربان؛ حمله به اتوبوس پرسپولیس | آوتاف
خانه / اخبار داغ / سپاهانِ نامهربان؛ حمله به اتوبوس پرسپولیس

سپاهانِ نامهربان؛ حمله به اتوبوس پرسپولیس

برترین‌ها: اعضای تیم فوتبال پرسپولیس بعد از عدم حضور تیم سپاهان در زمین مسابقه، تصمیم به ترک ورزشگاه نقش جهان اصفهان گرفتند. این دیدار قرار بود ساعت ۱۶:۱۵ آغاز شود که به علت نرسیدن به موقع تیم سپاهان به ساعت ۱۶:۴۵ موکول شد.

در این ساعت هم با وجود اینکه بازیکنان پرسپولیس و تیم داوری در زمین حاضر بودند خبری از حضور تیم میزبان در زمین مسابقه نشد تا با تصمیم داور و ناظر مسابقه بازی لغو شود. حتی طبق قانون داور و پرسپولیس ۳۰ دقیقه دیگر نیز در انتظار حضور تیم سپاهان در زمین بودند، اما باز هم تیم میزبان در زمین حضور پیدا نکرد.

حمله هواداران سپاهان به اتوبوس پرسپولیس

با این اتفاق اعضای تیم پرسپولیس تصمیم گرفتند ساعت ۱۷:۳۰ ورزشگاه نقش جهان را ترک کنند.

حمله هواداران سپاهان به اتوبوس پرسپولیس

حمله هواداران سپاهان به اتوبوس پرسپولیس

حمله هواداران سپاهان به اتوبوس پرسپولیس

بدین ترتیب این بازی برگزار نشد و باید منتظر تصمیم کمیته مسابقات در این باره بود.

بعد از این ماجرا، اتوبوس حامل اعضای تیم پرسپولیس بعد از لغو بازی این تیم با سپاهان، در بیرون ورزشگاه با پرتاب اشیاء از سوی هواداران اصفهانی مواجه شد. این در حالی بود که ماموران انتظامی اتوبوس سرخپوشان را اسکورت می‌کردند.

یکی از شیشه‌های اتوبوس حامل اعضای تیم پرسپولیس با برخورد یک شیء شکسته شد تا حواشی این بازی برگزار نشده تکمیل شود.

حمله هواداران سپاهان به اتوبوس پرسپولیس

یحیی گل محمدی: ما ساعت ۱۴:۴۵ در رختکن بودیم و طبق برنامه پیش رفتیم. مسئولان برگزاری بازی هم حضور داشتند، اما گفتند که سپاهانی‌ها اعلام کرده اند که نیم ساعت به ما مهلت بدهید. تیم سپاهان ۱۴:۲۵ وارد شدند و ۲۰ دقیقه مهلت برای گرم کردن داشتند، اما نمی‌دانستم چرا حتی تدارکاتشان بالا نیامدند؟

حتما بخوانید:  محاکمه پاسدار پدافند که موشک را شلیک نکرد!

افشین پیروانی: اگر کسی می‌داند چه اتفاقی افتاده به ما هم بگوید، ما طبق قانون در ساعت مقرر آمدیم، ما ۳۰ دقیقه طبق قانون صبر کردیم، اما درصدی تقصیر کار نبودیم و قانون هر چه بگوید تابع آن هستیم. کسی نمی‌تواند تصمیم گیری کنید که چه کسی بیاید و چه کسی نیاید. بازی پنج شنبه با شهرخودرو بگویند ۵ استادیوم باشید، ما ۷ بیاییم، می‌شود؟ ما از همین الان به فکر بازی روز پنج شنبه با شهرخودرو هستیم.

محمدحسن انصاری فرد: باتوجه به این که به ما اعلام کردند بازی چهار و ربع است، بچه‌ها ما راس ساعت در زمین حاضر شدند. به ما گفتند نیم ساعت وقت بدهید، اما بازیکنان سپاهان نمی‌خواستند بازی کنند. چون بازیکنانشان در رختکن بودند و من این را دیدم که سپاهان نمی‌خواست بازی کند. شما وقتی ۴ و ۲۰ دقیقه در استادیوم بودید، تدارکات را کنار زمین نیاوردید؟ ما نهایت همکاری را کردیم و قانون را اجرا کردیم و ما ۱۰ دقیقه هم بیشتر ایستادیوم، اما سپاهان نمی‌خواست بازی کند و تاوانش را هم باید بدهد.

تابش، مدیرعامل سپاهان: ما تمام تلاشمان را کردیم و با مقامات کشوری هم صحبت کردیم و ۲-۳ ساعت در استانداری بودیم و تلاش کردیم به تعویق بیفتد، اما طی تماس ها، مشخص شد که این بازی باید بدون تماشاگر برگزار شود. بحث منافع ملی مطرح شد و با با درخواست ما موافقت نشد و گفتند احتمال دارد بازی شما به تاخیر بیفتد و حتی میزبانی تیم ملی گرفته شود و صعودمان به تیم ملی به خطر بیفتد.

ما قبول کردیم که بیاییم و به بچه‌ها هم اطلاع دادیم که از هتل بیایند. ما ۱۶:۲۵ به هتل رسیدیم و اصلا لازم نیست که تدارکات به زمین بیاید و ما در رختکن هم آماده بازی بودیم. ما به ناظر گفتیم آماده هستیم و گفتیم تیم داوری سوت بزند تا بازی شروع شود.

حتما بخوانید:  فردا، روز تصمیم‌ گیری درباره «۹۰» و «برنده باش»

در بازی جام حذفی هم بازی ۴ ساعت به تاخیر افتاد که مقصر آن هواداران پرسپولیس بودند. ما به واسطه ازدحام حضورمان در ورزشگاه به تاخیر افتاد. بازیکنان ما آماده بودند که به زمین بیایند ما به ناظر اعلام آمادگی کردیم و همین الان هم اگر برگردند بازی می‌کنیم.

فتاحی، سرپرست سپاهان: هواداران ما برای این بازی تمهیدات زیادی داشتند. ما به خاطر منافع ملی آمدیم، اما پرسپولیس قبول نکرد بازی کند.

سرهنگ نورعلی، یگان ویژه اصفهان: تا ساعت ۱۰:۳۰ به ما نگفتند بازی بدون تماشاگر یا بدون تماشاگر است. ما برای هر دو آمادگی داشتیم. بحث هتل با نیروی انتظامی استان بود و نمی‌دانم برنامه چه بود. با این که وظیفه ما نبود، اما آمادگی اسکورت را داشتیم. این کار را هم کردیم و هیچگونه تعرضی هم به تیم اسکورت کننده و اعضای تیم سپاهان نشد و صحیح و سلامت آمدند.

عسگری، رئیس سابق کمیته داوران: ۳ بر صفر شدن بازی به سود پرسپولیس صحت ندارد. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می‌تواند در مورد این مسئله تصمیم‌گیری کند و براساس گزارش تیم داوری رأی خود را اعلام خواهد کرد. ممکن است این رأی براساس گزارش داور ۳ بر صفر به سود پرسپولیس شود یا امکان رأی به تکرار مسابقه هم وجود دارد. باید ببینیم سرپرست تیم میزبان چه گزارشی می‌دهد، زیرا تیم مهمان که پرسپولیس بوده در ورزشگاه حضور داشته است.

با وجود لغو بازی و ترک ورزشگاه توسط کاروان پرسپولیس و مسئولان برگزاری بازی، تیم فوتبال سپاهان برای گرم کردن وارد زمین شد!

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *