شادی عجیب بازیکن لاتزیو: رفاقت یا رقابت؟ شادی عجیب بازیکن لاتزیو: رفاقت یا رقابت؟ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / شادی عجیب بازیکن لاتزیو: رفاقت یا رقابت؟

شادی عجیب بازیکن لاتزیو: رفاقت یا رقابت؟

ورزش سه: دو تیم لاتزیو و اینتر شب گذشته در چارچوب مسابقات هفته هشتم سری A به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی در نهایت با نتیجه ۱-۳ به سود لاتزیو به پایان رسید.

اینتر گل اول بازی را در دقیقه ۱۲ از روی نقطه پنالتی و توسط ایوان پریشیچ به ثمر رساند و دو تیم با همین نتیجه در پایان نیمه اول به رختکن رفتند اما لاتزیو در نیمه دوم شرایط را به طور کلی تغییر داد و توانست بازگشت قدرتمندانه‌ای به بازی داشته باشد.

اما نکته عجیب این دیدار کارت قرمزی بود که داور بازی پس از سوت پایان بازی نشان داد. سوت پایان بازی از سوی داور به صدا درآمده بود که لوییز فلیپه راموس با خوشحالی به سوی یکی از بازیکنان اینتر دویده و از پشت روی سرش پرید تا به نوعی خوشحالی خود را با او قسمت کرده باشد. همین اتفاق جنجالی اساسی را برپا کرد که با درگیری بازیکنان دو تیم همراه شد.

شادی عجیب بازیکن لاتزیو: رفاقت یا رقابت؟

این بازیکن خواکین کوره‌آ، مهاجم سابق لاتزیو، بود که در تابستان امسال از این تیم جدا شده و به اینتر پیوست. همین نشان می‌داد که این دو بازیکن در گذشته با یکدیگر هم تیمی بوده و احتمالا لوییز فلیپه به همین دلیل تصمیم گرفت که خوشحالی خود را با دوست نزدیکش تقسیم کند، هرچند که حالا پیراهن تیم حریف را به تن داشت.

شادی عجیب بازیکن لاتزیو: رفاقت یا رقابت؟

پاتریک، مدافع لاتزیو، درباره اتفاق رخ داده گفت:« ما سه نفر دوستان صمیمی هستیم و حتی با هم به مسافرت رفته و تعطیلات‌مان را با هم سپری می‌کنیم. لوییز اشتباه کرد و باید درک می‌کرد که تیم خواکین باخته است. من به او گفتم که بیا به سمت خواکین برویم و در آغوشش بگیریم اما او واکنش اشتباهی نشان داد و روی سرش پرید، در حالی که تیم خواکین شکست خورده بود.»

حتما بخوانید:  تغییر نام بزرگراه همت به بزرگراه سردار سلیمانی

در هر حال داور بدون توجه به سابقه هم تیمی بودن و دوستی این دو نفر و به دلیل رفتار غیرورزشی، لوییز فلیپه را از زمین بازی اخراج کرد تا او بازی بعدی تیمش را نیز از دست بدهد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *