شایعات تازه درباره رفع حصر مهدی کروبی شایعات تازه درباره رفع حصر مهدی کروبی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / شایعات تازه درباره رفع حصر مهدی کروبی

شایعات تازه درباره رفع حصر مهدی کروبی

شب گذشته خبری منتشر شد مبنی بر حضور مهدی کروبی رئیس مجلس سوم و ششم در خانه‎‌ی یکی از شهدا. این خبر به دلیل در حصر بودن کروبی با تردیدهایی مواجه شد.

«انتخاب» نوشت: حسین کروبی فرزند مهدی کروبی با تایید این دیدار، گفت: از حدود دو ماه قبل ماموران امنیتی به آقایان کروبی و موسوی اعلام کردند که هفته‌ای یک بار می‌توانند آنها را به بیرون از حصر و منزلی که خودشان اعلام می‌کنند از دوستان و اقوام ببرند.

بخش های دیگر اظهارات حسین کروبی به شرح زیر است:

البته ماموران امنیتی تاکید کردند که اسامی ملاقات شونده‌ها باید به تایید مقامات امنیتی نیز برسد و در کمیسیون یا هیاتی در این باره تصمیم گرفته خواهد شد که آقای کروبی چه افرادی را می‌تواند ملاقات کند.

آقای کروبی نیز اعلام کردند که تمایل دارند این ملاقات‌ها را از خانواده‌ی شهدا آغاز کنند و به همین منظور ابتدا به دیدار مادر سه شهید شاه‌حسینی رفتند و سپس به دیدار خانواده سه شهید پناهی که در کرج هستند رفتند. در این مدت خانه‌ی چند شهید و همچنین یکی از دوستانشان رفته‌اند.

اما برخلاف شایعات مطرح شده در شب گذشته در این دیدار اخیر نیز هدیه‌ای از جانب حاج آقا داده نشده که حال بخواهد انگشتر باشد یا تراول. البته هدیه دادن سنت اسلام است و ایرادی هم ندارد اما هدیه‌ای در این دیدار داده نشده است.

خانواده درجه یک نیز که شامل عروس‌ها و نوه‌ها و ما می‌شود، هرزمان که بخواهند می‌توانند با ایشان دیدار کنند، اما کلید منزل در دست نیروهای امنیتی است و هربار که ما می‌رویم باید آیفون بزنیم و بعد هم در را پشت سر ما قفل می‌کنند و باوجود تاکید خانواده کلید به ما داده نشده است.

حتما بخوانید:  دست مریزاد؛ مشارکت ۵۲میلیاردی در تامین غذای فقرا

همچنین یکی از کاربران فضای مجازی در توئیتر خود پستی درباره رفع حصر احتمالی مهدی کروبی منتشر کرده است:

شایعات تازه درباره رفع حصر مهدی کروبی

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *