شایعه دلچسب؛ بازی PES ۲۰۲۲ رایگان خواهد بود شایعه دلچسب؛ بازی PES ۲۰۲۲ رایگان خواهد بود | آوتاف
خانه / اخبار داغ / شایعه دلچسب؛ بازی PES ۲۰۲۲ رایگان خواهد بود

شایعه دلچسب؛ بازی PES ۲۰۲۲ رایگان خواهد بود

برترین‌ها: کونامی در چند روز گذشته حسابی سروصدا به پا کرده، ولی این کمپانی PES ۲۰۲۲ را فراموش نکرده و به تازگی شایعه جالبی از آن منتشر شده است.

بازی PES ۲۰۲۲ رایگان خواهد بود

رسما وارد نسل نهم بازی‌های ویدیویی شده ایم و گیمر ها، توقع تغییرات بسیار زیاد در زمینه‌های مختلف این صنعت هستند. شاید یک سری از تغییرات و تکنولوژی‌های جدید برای ما جدید باشند و به سرعت معرفی شده باشند، اما سازندگان و فعالان این عرصه، سال‌های زیادی را بابت خلق چیز‌های جدید صرف کرده اند. سال قبل PES ۲۰۲۱ منتشر نشد (نسخه رسمی با تغییرات گسترده) و کونامی خبر کار کردن روی PES ۲۰۲۲ (پی اس ۲۰۲۲) را داد و قول انقلاب در فرانچایز eFootball PES را داد.

کونامی با استودیو Bloober Team برای نسخه جدید از سایلنت هیل همکار‌ی می‌کند و شایعاتی به بازگشت سری متال گیر سالید و Castlevania نیز اشاره دارند. Pro Evolution Soccer تنها بازی مهمی است که کونامی در چند سال گذشته روی آن کار کرده است و به نظر می‌رسد که برنامه‌های جالبی برای این مجموعه در سر داشته باشد.

اندی رابینسون (Andy Robinson) از پادکست VGC اعلام کرده است که کونامی قصد ایجاد تغییراتی اساسی در PES ۲۰۲۲ را دارد. این شرکت در ادامه ماه جاری به صورت رسمی از بازی PES ۲۰۲۲ رونمایی خواهد کرد. نکته مهمی که رابینسون به آن اشاره کرد این است که PES ۲۰۲۲ یک بازی کاملا رایگان خواهد بود. مدل لایو سرویس برای یک بازی ورزشی می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد و احتمالا به موفقیت‌های PES ۲۰۲۲ کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

حتما بخوانید:  علم‌الهدی: اسرائیل با شکل روحانی، جاسوس به بغداد فرستاده است

نکته مهم دیگر این است که PES ۲۰۲۲ دیگر از موتور بازی‌سازی فاکس انجین استفاده نمی‌کند و این توسعه دهنده به سراغ آنریل انجین رفته است. این دو مورد تنها تغییرات ایجاد شده در نسخه جدید Pro Evolution Soccer نیستند و برای درک بهتر آن‌ها بهتر از به سراغ دموی بازی بروید که هفته پیش منتشر شده است.

تغییر موتور بازی‌سازی

استراحت یکساله به بازی PES ۲۲ به خوبی به کونامی فرصت انتشار یک نسخه کامل را داده است. کونامی برای ساخت بازی فوتبالی خود، به سراغ موتور آنریل انجین ۵ رفته است. این موتور قدرت فوق‌العاده‌ای دارد که هر سازنده‌ای دستش برای توسعه یک اثر سرگرم‌کننده باز است.

بازی PES ۲۰۲۲ رایگان خواهد بود

بنابراین، کونامی موتور Fox Engine را به طور کامل کنار گذاشته است. پیش از این، این شرکت برای ساخت نسخه‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۱ پی‌ای‌اس از این موتور استفاده می‌کرد. موتور آنریل انجین در طبیعی‌تر شدن چهره‌ها و گرافیک بازی نقش بسزایی خواهد داشت. گرافیک فوق‌العاده بازی به خوبی در گیم‌پلی نسخه جدید PES مشهود است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *