شجاعی: فقط به داور گفتم بی‌شعور! شجاعی: فقط به داور گفتم بی‌شعور! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / شجاعی: فقط به داور گفتم بی‌شعور!

شجاعی: فقط به داور گفتم بی‌شعور!

مسعود شجاعی توضیحاتی را درباره رای کمیته اخلاق و اتفاق‌هایی که برایش افتاده است می‌دهد. شجاعی نوشته است:«سلام خدمت هموطنان عزیز. هنگام بازگشت به لیگ ایران بعد از ١٣ سال، تنها چیزی که نگرانم می‌کرد مسائل حاشیه‌ای بود. برای فوتبال و موفقیت آمده‌ام و هرگز نمی‌خواهم وارد حاشیه شوم اما برای شفاف‌سازی درباره محرومیتم لازم است مطالبی را به عرض برسانم. ‎

کمیته‌های انضباطی و اخلاق، چه دردی از فوتبال ایران دوا کرده‌اند؟ نسبت به سیزده سال قبل که در لیگ بودم، هم حاشیه‌ها بیشتر شده و هم بی اخلاقی‌ها. طوری که الان حاشیه فوتبال ما از متن آن بیشتر است. آیا وجود این کمیته‌ها بر مشکلات اضافه کرده یا خیر؟

آیا کمیته اخلاق و انضباطی درباره افشاگریها و مستندات فراوان فسادهای مالی گسترده، همچنین تجاوزها و هتک حرمتها در مدارس فوتبال و تیمهای پایه، کاری کرده اند که رضایت و اعتماد علاقه مندان به فوتبال جلب شود یا فقط شعار و نمایش دادنددرخصوص رای من، مگر چه ابهامی وجود داشته که حدود سه هفته طول کشیده که رای صادر کنند؟ هوادار حق دارد شک کند!حالا که تیم روی دور موفقیت افتاده، ناگهان رای به محرومیت می‌دهند؟ محرومیت جام حذفی چه ارتباطی به لیگ برتر دارد؟ سوال بعدی من این است که آیا ناظر بر عملکرد داور هم نظارت دارد یا فقط توجیه کننده تمام رفتارها و تصمیمات داور است؟ در این سیستم چه کسی از حق بازیکن دفاع می‌کند؟‎من صادقانه تمام وقایع رخ داده که منجر به اخراجم شد را شرح میدهم تا همه بدانند!داور مسابقه از وقتى که بازى ٣-١ به سود ما در جریان بود، احساس کردم که ملاحظه تیم میزبان را می‌کند. در دامه یک صحنه روی بازیکن ما خطا شد، آوانتاژ داد و من به عنوان کاپیتان براى دفاع از حق تیمم گفتم وقتی توپ به زمین ما برگشته چرا آوانتاژ دادی و یک موقعیت مناسب براى ایجاد حمله را از ما سلب کردى؟

حتما بخوانید:  سوزوکی، محبوب‌ترین کاراکتر سینمای دفاع‌مقدس

اما داور که شاید به دلیل فشار مسابقه و گرمای هوا شرایط مساعدی نداشت، حرفى به من زد که باور و هضمش برایم سخت بود و گفت:می‌کوبم تو پیشونیت و از زمین می‌کنمت بیرون! تا بحال نه در ایران و نه اروپا ندیده بودم داور به خودش اجازه توهین بدهد.

من هم در جوابش گفتم شما چقدر بی شعور هستید و این چه طرز صحبت کردنِ!!. ایشان بلافاصله کارت قرمز را به من نشان داد و این تمام ماجرا بود.باید مى گفتم و می‌نوشتم تا مردم عزیزمان بدانند و فکر نکنند که من فحاشی کردم که هرگز تحت هیچ شرایطی این کار را نکرده و نخواهم کرد.»

متن آتشین کاپیتان تیم‌ملی علیه کمیته اخلاق!

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *