شرق: اعترافات رقصنده‌ها از پیش تعیین شده است شرق: اعترافات رقصنده‌ها از پیش تعیین شده است | آوتاف
خانه / اخبار داغ / شرق: اعترافات رقصنده‌ها از پیش تعیین شده است

شرق: اعترافات رقصنده‌ها از پیش تعیین شده است

روزنامه شرق پیرامون حواشی به وجود آمده بر سر رقصنده هایی که به تازگی دستگیر شده اند، گزارشی تهیه کرده که بخش هایی از آن را در ادامه می خوانید:

نیکو کلاهی (دانشجوی دکترای مدیریت رسانه در انگلستان) درباره بازداشت‌های اخیر به «شرق» می‌گوید: این یک برنامه‌ریزی تکراری آیینه عبرتی برای آنکه توضیح داده شود از دختران و پسران جوان توسط گروه‌های مشخصی بهره‌برداری می‌شود تا در نهایت از دخترانی که از قضا توانسته‌اند به هر دلیلی مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کنند، افرادی مریض و افسرده نمایش داده می‌شود.

این کارشناس فضای مجازی افزود: مسئله عدم شناسایی فضای مجازی، جوانان و خواسته‌های افراد این‌چنینی است. گویا تمام این اتفاقات فقط و فقط برای این می‌افتد که درس عبرتی باشد برای سایرین و کسی پیش خودش فکر نمی‌کند که این دختران جوان بعد از این آبروریزی وسیع و نابود‌شدن حیثیتشان چگونه باید به جامعه بازگردند.

 سه سال پیش هم یک مورد دیگر که تقریبا ماجرایش به همین شکل بود بازداشت شد.

کاربری به نام «الهام ع» که مدل و طراح و برگزارکننده مراسم عروسی آمده بود تا در برنامه ماه عسل نمونه‌ای از آدم‌هایی باشد که راحت پول درمی‌آورند.

بعد از حضورش در برنامه ماه عسل بود که مردم کنجکاو به صفحات مجازی‌اش سرک کشیدند و عکس‌های بدون حجابش را منتشر کردند و بعد از چند ماه دستگیر شد و در یک برنامه تلویزیونی از اغفال‌شدنش گفت و با ابراز ندامت اعلام کرد با این اتفاقی که افتاده هرگز نمی‌تواند ازدواج کند و بابت این ماجرا متأسف است.

حتما بخوانید:  صبح نو: شعار «حصر باید بشکنه» دکان است!

الهام مثل سه رقصنده‌ای که به‌تازگی دستگیر شده‌اند، در ماجرای برنامه تلویزیونی چیزهایی را تعریف می‌کند که به نظر می‌رسد برایش از قبل در نظر گرفته شده، اما او صورتش شطرنجی نیست، با صورتی رنگ‌پریده و دستکش‌های سیاه به دوربین تلویزیون نگاه می‌کند و بعد از اعتراف از کادر خارج می‌شود و در کمتر از دو سال از ایران خارج شده و در دوبی کار مدلینگ را به‌‌صورت جدی ادامه می‌دهد؛ اما حالا کسی درباره الهام و ماجرای نگرانی‌اش برای ازدواجش فکر نمی‌کند… او سال‌ها پیش ازدواج کرده و ثمره ازدواجش دختری ۹ساله است، هرچند این ازدواج به جدایی منجر شده، اما او دختری ۹ساله دارد که نزد پدرش زندگی می‌کند و همین الان هم تعطیلات پیش مادرش می‌رود و الهام عرب و دخترش در سواحل دوبی، وقت آفتاب‌گرفتن عکس می‌گیرند و برای ۵۰۰‌ هزار نفر مخاطبشان دست تکان می‌دهند… .

سرنوشت بازداشت‌شده‌های اخیر که اغلب هم دخترانی کم‌سن‌وسال هستند چه خواهد شد؟

مائده هژبری

مائده هژبری

مائده هژبری متولد ۱۳۸۰ در تهران و ورزشکار رشته پارکور و ژیمناستیک و مربی رقص می باشد که مدتی است دراینستاگرام به فعالیت مشغول شده به عنوان مربی رقص عکس ها و کلیپ های رقص خودش را درپیج شخصی منتشر می کند. هژبری چند سالی است که در رشته ژیمناستیک فعالیت داشته و بعد از مدتی به ورزش پارکور روی آورد و به این رشته علاقه مند شد.مائده به همراه چند تن از کسانی چون الناز قاسمی دستگیر شدند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *