شروط محسن هاشمی برای نامزدی در انتخابات شروط محسن هاشمی برای نامزدی در انتخابات | آوتاف
خانه / اخبار داغ / شروط محسن هاشمی برای نامزدی در انتخابات

شروط محسن هاشمی برای نامزدی در انتخابات

ایرنا: عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران، درباره حضور احتمالی محسن هاشمی در انتخابات ۲۸ خرداد ریاست‌جمهوری، گفت: ظاهرا هاشمی برای حضور در انتخابات دو شرط اطمینان از احراز صلاحیت و معرفی به عنوان گزینه جبهه اصلاحات را مطرح کرده است.

محمد نمازی درباره اظهارات محمد عطریانفر درباره حمایت حزب کارگزاران از نامزدی محمد جواد ظریف، گفت: در پیگیری‌هایی که در این باره کردم به مستندی نرسیدم که نشان دهد این موضوع در شورای مرکزی حزب کارگزاران به تصویب رسیده باشد البته دور از ذهن نیست که موضوع نامزدی احتمالی ظریف مورد بررسی قرار گیرد.

شروط هاشمی برای کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران افزود: یکی از رسانه‌ها به نقل از من مصاحبه‌ای درباره حمایت از نامزدی ظریف از سوی حزب کارگزاران منتشر کرد که از این موضوع بسیار تعجب کردم اگر چه این موضوع را تکذیب نمی‌کنم. ظریف در صورت اعلام داوطلبی به احتمال قوی یکی از نامزدهای موردنظر حزب کارگزاران خواهد بود.

نمازی درباره احتمال نامزدی محسن هاشمی برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: هاشمی جزو نامزدهای اصلی حزب کارگزاران بود اما خودش قصد جدی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری را ندارد. ظاهرا هاشمی برای حضور در انتخابات دو شرط مطرح کرده است که در صورت تحقق آنها به عرصه بیاید. شروط هاشمی درباره اطمینان خاطر از احراز صلاحیت از سوی شورای نگهبان و اجماع جبهه اصلاحات ایران است. اگر چه به اعتقاد من هنوز موضوع حضور هاشمی در عرصه انتخابات قطعیت ندارد.

وی درباره احتمال اعلام نامزدی سید مصطفی تاج‌زاده فعال اصلاح‌طلب برای انتخابات ریاست‌جمهوری و تفاسیر جناح رقیب از این رفتار، یادآور شد: در صحبتی که حدود دو، سه هفته پیش با او داشتم حرفش این بود که «ما نامزد خود را معرفی می‌کنیم و در پی تأیید آن هستیم و اگر نشد، بعد تصمیم می‌گیریم.» به تازگی هم صحبت‌های بسیاری درباره نامزدی تاج‌زاده عنوان شده و دوستان درپی مطرح کردن او هستند. تا جایی که می‌دانم او این موضوع را تکذیب نکرده است.

حتما بخوانید:  تشییع و خاکسپاری فرزند زوج پزشکِ مدافع سلامت

نمازی ادامه داد: از آنجا که شرایط آمدن سید حسن خمینی فراهم نشد، شاید همه احزاب عضو جبهه اصلاحات ایران تصمیم گرفته‌اند اگر نامزدی دارند برای ثبت‌نام اقدام کند و شاید بحث نامزدی تاج‌زاده هم بر همین اساس مطرح شده است. حسین مرعشی نایب رییس اول جبهه اصلاحات هم در مصاحبه‌ای بحث ائتلاف را به بعد از تأیید نامزدها موکول کرده‌ است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *