شفر: السد تیمی نیست که با پرسپولیس بازی کرد شفر: السد تیمی نیست که با پرسپولیس بازی کرد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / شفر: السد تیمی نیست که با پرسپولیس بازی کرد

شفر: السد تیمی نیست که با پرسپولیس بازی کرد

خبرگزاری تسنیم: وینفرد شفر در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل السد قطر در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: لیگ قهرمانان یک اتفاق و مسابقه فوتبال بزرگ است و همه اعضای کادرفنی و بازبکنان با یک احساس مثبت به این بازی می‌آیند.

احساس خوب و مثبتی برای بازی فردا دارموی در ادامه افزود: احساس خوب و مثبتی برای بازی فردا دارم. فکر می‌کنم بودند تعدادی که در گذشته فکر نمی‌کردند ما به اینجا بیاییم و درباره رسیدن به مرحله نیمه نهایی صحبت کنیم. اینجا آمدن ما به خاطر کار تیمی و روحیه تیمی استقلال بود. اگر ما به این مرحله رسیده‌ایم، به خاطر کار مثبت تیمی‌مان بوده است. از طرفی یکی از دلایل اصلی حضور ما در این مرحله به خاطر حمایت طرفداران استقلال بوده است.

این السد تیمی نیست که با پرسپولیس بازی کردسرمربی آلمانی تیم فوتبال استقلال همچنین خاطر نشان کرد: السد تیم گذشته نیست که مقابل پرسپولیس بازی کرد. آنها دو بازیکن خیلی خوب گرفته‌اند.

هواداران ما را به جلو هُل بدهندشفر از آمادگی تیمش یاد کرد و گفت: ما برای این بازی آماده هستیم، اما هنوز به آمادگی صددرصد نرسیده‌ایم، چرا که پنج بازیکن از ما جدا و پنج بازیکن جدید اضافه شده‌اند. هر روز با تیم کار می‌کنیم تا تیم آماده شود. به‌هرحال امیدواریم فردا ورزشگاه پر از تماشاگر شود. بسیار بسیار مهم است که هواداران مثل بازی با الریان قطر، العین امارات و ذوب‌آهن اصفهان حمایت کنند و ما را به جلو هُل بدهند. با این شرایط فکر می‌کنم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

حتما بخوانید:  محدودیت‌های کرونایی به تهران بازمی‌گردد

برای بازی برگشت نیازمندیم که فردا نتیجه خوبی بگیریموی تصریح کرد: اعضای تیم از کادر فنی و بازیکنان دقیقه به دقیقه منتظر بازی فردا هستند و بابت آن خوشحال هم هستند و می‌گویند فردا روز ما خواهد بود. ما نیازمندیم برای دیدار برگشت نتیجه خوبی بگیریم. بازی برگشت ما دو روز بعد از تاریخ فیفادی و چهار روز پس از بازی در لیگ برتر انجام می‌شود و نمی‌توانیم این موضوع را بپذیریم. می‌دانیم که السد یک هفته به خاطر رویارویی با استقلال بازی نداشت.

تماشاگران بدون لیزر و ترقه بیایند و فقط از تیم‌شان حمایت کنندسرمربی تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: امروز آخرین تمرین ما خواهد بود و همه اعضای کادر فنی و بازیکنان برای دیدار فردا تمرکز می‌کنند، اما نکته مهم پر شدن ورزشگاه خواهد بود. ما بهترین تماشاگران آسیا را داریم و مهم این است که بدون لیزر و ترقه بیایند و فقط از تیم‌شان حمایت کنند. همه باید برای بازی خوب تلاش کنند.

تیم ما می‌داند برای بازی فردا باید چه کاری انجام دهدشفر با امیدواری در مورد دیداری فردای تیمش صحبت کرد و گفت: من اعتمادبه‌نفس دارم و مطمئنم تیم ما می‌داند برای بازی فردا باید چه کاری انجام دهد و اگر همه تیم با تمام توان بجنگند می‌توانیم بازی را ببریم.

نیاز داریم که بازیکنان برای ضربه آخر محکم باشندوی در واکنش به این سؤال که «بهتر نیست به جای استفاده از سیستم ۱-۳-۲-۴ از دو مهاجم در نوک حمله استفاده کنید؟»، تصریح کرد: ما با یک مهاجم بازی نمی‌کنیم، بلکه با دو سه مهاجم بازی می‌کنیم. زمانی که توپ را داریم هر دو بازیکن چپ و راست‌مان وارد محوطه جریمه می‌شوند.

حتما بخوانید:  عکس دیدار قالیباف با اردوغان مناقشه‌برانگیز شد

ما شانس‌های زیادی مقابل پارس جنوبی و فولاد خوزستان داشتیم. چیزی که نیاز داریم این است که بازیکنان برای ضربه آخر محکم باشند و بگویند این توپ مال من است. هافبک‌های تهاجمی هم باید برای گل زدن وارد محوطه جریمه شوند. اگر تیمی مانند فولاد بیشتر برای دفاع جمع شود بازیکنان ما باید بیشتر پاسکاری کرده،‌ شوت زده و ارسال‌های خوبی داشته باشند. اجازه دهید پس از بازی فردا در این مورد بیشتر صحبت کنیم.

کریمی بازیکن تأثیرگذاری است و ما به حضورش نیاز داریمسرمربی استقلال درباره دلیل تعویض علی کریمی در دیدار مقابل فولاد خوزستان گفت: من هفته گذشته هم دلیل تعویض علی کریمی را بیان کردم. علی کریمی باید همیشه آماده باشد. او بازیکن تأثیرگذاری است و ما به حضورش نیاز داریم.

تیم‌های عربی وقتی ورزشگاه آزادی را پر می‌بینند عصبی می‌شوندشفر در مورد اینکه هواداران استقلال از قیمت بالای بلیت بازی فردا ناراحت هستند، اظهار داشت: قیمت بلیت‌ها را نمی‌دانم. من الان سرمربی هستم و اگر مسئولیت مدیریتی داشتم می‌توانستم قیمت بلیت‌ها را کم کنم، چیزی که اهمیت دارد پر شدن ورزشگاه است.

تیم‌هایی مانند الریان یا العین یا ذوب‌آهن وقتی به ورزشگاه آزادی می‌آیند ورزشگاه را پر ببینند، عصبی می‌شوند. فضایی که در ورزشگاه آزادی ایجاد می‌شود به خاطر هواداران فوق‌العاده استقلال است.

دلیل موفقیت استقلال در فصل گذشته هماهنگی بودشفر در واکنش به این پرسش که به نظرش بازیکنانی مثل علی کریمی و فرشید باقری می‌توانند جای خالی امید ابراهیمی را در تیم استقلال پر کنند، گفت: بله، علی کریمی یکی از بهترین بازیکنان آسیاست. طبیعی است که هر بازیکنی به هر تیم جدیدی می‌رود تا در آن تیم جا بیفتد و به وظایفش آشنا شود، زمان می‌برد.

حتما بخوانید:  دستور صریح روحانی درباره اختلال در اینترنت

کریمی بازیکنی است که می‌تواند تیم ما را در مسیر درست قرار دهد. او بازیکنی با پتانسیل بالاست و هیچ مشکلی ندارد و می‌تواند تیم ما را در مسیر خود قرار دهد. فرشید باقری هم همین‌طور است او علی‌رغم شرایطی که دارد و همه شما آن را می‌دانید روز گذشته با تمرکز بالا مانند سایر بازیکنان در تمرین شرکت کرد.

دلیل موفقیت استقلال در فصل گذشته هم همین هماهنگی بود. بازیکنان جدید مانند الحاجی گرو و بازیکنان دیگر زمانی که به تیمی اضافه می‌شوند با تمرینات گروهی به هماهنگی لازم می‌رسند.

سرمربی استقلال در پایان گفت: از حضور شما تشکر می‌کنم و امیدوارم فردا در ورزشگاه شما را ببینم.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *