شهرخودرو جایِ پرسپولیس را در جدول گرفت شهرخودرو جایِ پرسپولیس را در جدول گرفت | آوتاف
خانه / اخبار داغ / شهرخودرو جایِ پرسپولیس را در جدول گرفت

شهرخودرو جایِ پرسپولیس را در جدول گرفت

خبرگزاری تسنیم: تیم‌های شهر خودروی مشهد و پارس جنوبی جم در ادامه دیدارهای هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۶ امروز (جمعه) در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس به مصاف هم رفتند که شاگردان یحیی گل‌محمدی در این دیدار موفق به کسب برتری یک بر صفر شدند.

در این دیدار حسین مهربان در دقیقه ۷۸ موفق به گشودن دروازه پارس جنوبی شد تا شهر خودرو سه امتیاز این مسابقه خانگی را از آن خود کند. همچنین سعید صادقی، علی نبی‌زاده و فرشاد محمدی‌مهر از تیم شهر خودرو و بابک حاتمی و فریبرز گرامی از تیم پارس جنوبی با کارت زرد جریمه شدند.

شهر خودرو با این پیروزی ۲۰ امتیازی شد و به رتبه دوم جدول رسید. بدین ترتیب پرسپولیس و استقلال یک رده در جدول تنزل پیدا کردند. شاگردان یحیی گل‌محمدی دیدار معوقه‌ای از هفته هشتم لیگ برتر مقابل گل گهر سیرجان را هم در برنامه دارند که در صورت برتری در این دیدار معوقه، صدرنشین خواهند شد.

شاگردان منصوریان بازی بُرده را باختند!

در نخستین دیدار امروز(جمعه) در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران ۲ تیم ماشین سازی تبریز و ذوب آهن از ساعت ۱۵ در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری دو بر یک ماشین‌سازی به پایان رسید.

تک گل ذوب‌آهن را این دیدار را امیرارسلان مطهری در دقیقه یک این دیداربه ثمر رساند و درحالی که بازی به دقایق آخر خود نزدیک می‌شد، تیم ماشین‌سازی در دقیقه ۸۶ توسط ادواردو دوسانتوس توانست بازی را به تساوی بکشاند. با این‌حال این پایان کار نبود و شاگردان خطیبی در دقیقه ۲+۹۰ توسط احمد زنده‌روح موفق شدند به گل دوم دست پیدا کنند و سه امتیاز این مصاف را در تبریز حفظ کنند.

حتما بخوانید:  مزاحِ ظریف: اگر استعفا داده بودم، اینجا نبودم!

ذوب‌اهن با این شکست، ۷ امتیازی باقی ماند و در رده چهاردهم قرار گرفت. ماشین‌سازی نیز با ۱۲ امتیاز در رده دهم جای گرفت.

شاگردان تارتار بدون شکست به پرسپولیس رسیدند

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۶:۴۵ امروز (جمعه)، در چارچوب هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و در ورزشگاه شهیدبهنام محمدی مسجدسلیمان، میزبان نساجی مازندران بود که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نفتی‌ها با این نتیجه، هشتمین تساوی خود را کسب کردند که این تعداد، بیشترین تساوی یک تیم در لیگ نوزدهم است. شاگردان تارتار با تساوی مقابل نساجی، ۱۴ امتیاز شدند و در جایگاه هشتم قرار گرفتند، نساجی نیز در رتبه یازدهم جدول حضور دارد.

نفت مسجدسلیمان در هفته یازدهم لیگ برتر، روز اول آذر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *