شهروند عراقی: ایرانی‌ها با ما خوب رفتار نکردند! شهروند عراقی: ایرانی‌ها با ما خوب رفتار نکردند! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / شهروند عراقی: ایرانی‌ها با ما خوب رفتار نکردند!

شهروند عراقی: ایرانی‌ها با ما خوب رفتار نکردند!

برترین‌ها: ویدئویی از حرف‌های گلایه آمیز یک شهروند عراقی در فضای دست به دست می‌شود که وی از نحوه برخورد با یک زن عراقی در ایران انتقاد می‌کند.

اظهارات قابل تامل و مغرضانه‌ی این فرد در حالی منتشر شده است که  «فرارو» به نقل از رسانه‌های عراقی خبر داده بود: یک دیپلمات ایرانی در عراق، با حضور در منزل زن عراقی که گفته می‌شود در ایران مورد ضرب و شتم قرار گرفته است، از او دلجویی کرد.

در همین رابطه چندی پیش خبرگزاری عراقی میدل‌ایست نیوز نوشته بود: «معاون اول استانداری نجف همراه با معاون سرکنسول ایران در نجف، معاون رئیس پلیس نجف، مدیر دستگاه مبارزه با جرم و جنایت، مدیر فرودگاه نجف و گروهی از فعالان رسانه‌ای و مدنی با حضور در منزل شهروند عراقی‌ای که در فرودگاه مشهد مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود از وی عذر خواهی کردند.»

معاون سرکنسول ایران در نجف گفته بود که این حادثه بیانگر مواضع دولت و ملت ایران نیست و صرفا رفتار نادرست و خارج از ضابطه یک فرد بوده است. معاون استاندار نجف نیز تأکید کرد که روابط ملت ایران و ملت عراق روابط دوستانه و مستحکم است که هرگز تحت تأثیر رفتار‌های فردی قرار نمی‌گیرد.

همواره بعد از پایان جنگ تا به امروز ایران تلاش کرده تا رابطه مسالمت آمیز، صلح آمیز و دوستانه ای با کشور عراق داشته باشد و از سوی عراق نیز این احساس و احترام متقابل وجود داشته است.

ویدئویی از گلایه‌های تامل برانگیزِ این شهروند عراقی را ببینید:

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *