شورولت کوروت ZO۶ جدید رونمایی شد شورولت کوروت ZO۶ جدید رونمایی شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / شورولت کوروت ZO۶ جدید رونمایی شد

شورولت کوروت ZO۶ جدید رونمایی شد

دیجیاتو: شورولت بالاخره از مدل مورد انتظار کوروت ZO6 مدل ۲۰۲۳ پرده برداری کرد. ZO6 در تمامی بخش های به نسبت کوروت معمولی ارتقا پیدا کرده است و یک سوپرخودرو به معنای واقعی کلمه است.

شورولت کوروت ZO۶ جدید رونمایی شد

شورولت کوروت ZO۶ جدید رونمایی شد

شورولت از همان آغاز هدف خود را رقابت با بهترین های این بخش از جمله فراری F8، لامبورگینی هوراکان و پورشه ۹۱۱ GT3 گذاشته است. شورولت با همکاری Pratt & Miller قوای محرکه این خودرو را از صفر ساخته است و با یک موتور کاملا جدید طرف هستیم.

شورولت کوروت ZO۶ جدید رونمایی شد

قطر هر پیستون این موتور برابر با ۱۰۴.۳ میلی متر است و استورک (میزان جا به جایی پیستون درون سیلندر) آن نیز برابر با ۸۰ ملی متر است و در نتیجه در حداکثر سرعت ۱۶۵ کیلومتر بر ساعت به حداکثر دور موتور می رسد. در نتیجه موتور ساخت شورلت حالت مربعی شکل دارد. حجم این موتور برابر با ۵.۵ لیتر است و حجیم ترین موتور مجهز به میل لنگ تخت و قدرتمندترین موتور V8 تنفس طبیعی است که تا به حال تولید شده است.

شورولت کوروت ZO۶ جدید رونمایی شد حداکثر قدرت برابر با ۶۷۰ اسب بخار در دور ۸۴۰۰ rpm است و حداکثر گشتاور نیز به ۶۲۳ نیوتن متر در حداکثر دور موتور ۶۳۰۰ rpm می رسد. این نیرو توسط گیربکس ۸ سرعته دو کلاچه به چرخ های عقب انتقال داده می شود و باعث رسیدن به نهایت سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌شود.

شورولت کوروت ZO۶ جدید رونمایی شددر مجموع ۵ نوع چرخ آلومینیومی فورج کاری شده و ۲ چرخ فیبرکربنی قابل انتخاب است. ابعاد چرخ جلو برابر با ۲۰ اینچ و چرخ عقب برابر با ۲۱ اینچ است. به طور استاندارد لاستیک میشلن پایلوت اسپرت قرار داده شده که در صورت انتخاب پکیج Z07 امکان بهره بردن از لاستیک میشلن اسپرت کاپ ۲ R وجود دارد.

حتما بخوانید:  پیروزی والیبالیست‌های ایران مقابل آرژانتین

شورولت کوروت ZO۶ جدید رونمایی شدشورولت کوروت ZO۶ جدید رونمایی شددر داخل اتاق نیز از تریم کاملا جدید استفاده شده است که شامل قطعات فیبرکربنی در بخش های مختلف از جمله کنسول میانی و فرمان می شود. در مجموع ۳ تریم مختلف توسط شورولت عرضه خواهد شد که شامل ۱LZ، ۲LZ و ۳LZ است که امکان انتخاب از بین ۱۲ رنگ بدنه، ۶ رنگ متفاوت برای کلیپرهای ترمز، ۷ رنگ داخل اتاق، پکیج آیرودینامیکی و…است.

شورولت کوروت ZO۶ جدید رونمایی شدشورولت برای طراحی نسل جدید Z06، یک دستگاه فراری ۴۵۸ ایتالیا و یک دستگاه فراری ۴۸۸ خریداری کرده تا از نظر عملکردی چیزی از یک فراری کم نداشته باشد. شورولت اعتراف کرده که فراری ۴۵۸ ایتالیا را در آخر نگه داشته زیرا خالص ترین عملکرد ممکن و شبیه ترین حالت را به آن چیزی که شورولت به دنبال آن بوده داشته است. نسل جدید ZO6 با قیمت پایه ۸۰ هزار دلار از سال آینده میلادی تولید و عرضه خواهد شد

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *