شوک به جهان ورزش؛ کوبی برایانت درگذشت شوک به جهان ورزش؛ کوبی برایانت درگذشت | آوتاف
خانه / اخبار داغ / شوک به جهان ورزش؛ کوبی برایانت درگذشت

شوک به جهان ورزش؛ کوبی برایانت درگذشت

ورزش سه: به گزارش دیلی میل، کوبی برایانت مرد افسانه‌ای NBA به دلیل سقوط هلی کوپتر در کالابازاس کالیفرنیا درگذشته است. درگذشت این بسکتبالیست سابق و ۴۱ ساله توسط TMZ Sports تایید شده است.

اسطوره آمریکایی لس انجلس لیکرز در یک هلی کوپتر بر فراز کالیفرنیا در حال حرکت بوده که هلی کوپتر دچار سانحه شده و تمام افراد حاضر در آن جان خود را از دست داده اند. به نظر می‌رسد همسر و سه دختر کوبی برایانت در این هلی کوپتر حضور نداشته و در حال حاضر زنده هستند.

شوک به جهان ورزش؛ کوبی برایانت درگذشت

کوبی برایانت پنج بار قهرمانی در رقابت‌های بسکتبال NBA را در کارنامه داشته و در سال ۲۰۱۶ از دنیای حرفه‌ای بسکتبال خداحافظی کرد. او اولین گرد تاریخ NBA بود که حداقل ۲۰ فصل بازی کرد. دلایل رخ دادن این حادثه تلخ از سوی پلیس ایالت متحده در حال بررسی است، اما به نظر می‌رسد نقص فنی در سیستم ایمنی هواپیما عامل رخ دادن آن بوده است.

شوک به جهان ورزش؛ کوبی برایانت درگذشت

کوبی برایانت با کسب ۳۳ هزار و ۶۴۳ امتیاز، چهارمین بازیکن امتیازآور تاریخ NBA به شمار می‌آید. او در سال ۲۰۰۸ به عنوان ارزشمندترین بازیکن این رقابت‌ها انتخاب شده و در کارنامه پرافتخار ورزشی اش قهرمانی در دو المپیک ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ را نیز تجربه کرده است.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  دلتنگیِ عجیب خواننده قبل از انقلاب برای زاینده‌رود

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *