شوی ضدایرانی مقام‌های سعودی در اجلاس مکه شوی ضدایرانی مقام‌های سعودی در اجلاس مکه | آوتاف
خانه / اخبار داغ / شوی ضدایرانی مقام‌های سعودی در اجلاس مکه

شوی ضدایرانی مقام‌های سعودی در اجلاس مکه

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مقام های سعودی در نشست مکه سلاح‌هایی را به نمایش گذاشته و ادعا کرده‌اند که این ها بقایای سلاح‌های ایرانی هستند که در اختیار انصارالله یمن گذاشته شده‌اند.

پایگاه ایندیپندنت عربی اعلام کرد مقام های سعودی شماری از ادوات جنگی که ادعا شده ساخت ایران هستند و در اختیار نیروهای انصارالله قرار گرفته‌اند را در مسیر هیئت‌های شرکت کننده در نشست مکه قرار داده‌اند.

شوی ضد ایرانی مقام‌های سعودی در اجلاس مکه

پایگاه ایندیپندنت عربی که از سوی افراد نزدیک به مقام های سعودی اداره می‌شود، به نقل از برخی منابع از به نمایش درآمدن آنچه لاشه موشک‌های ایرانی خوانده می‌شود و نیز پهپادها و سلاح‌هایی خبر داد که گروه انصارالله بوسیله آن به شهرها و سرزمین های عربستان سعودی حمله کرده است. طبق ادعای این پایگاه، از جمله ادوات نمایش داده شده به بازدیدکنندگان در نشست مکه، موشک ایرانی «برکان» است که به سوی مکه و فرودگاه ریاض شلیک شده بود.

سعودی ها همچنین در نمایش ضد ایرانی خود، پهپادهایی را به نمایش درآوردند که ادعا شده بوسیله آنها تأسیسات اقتصادی و زیربنایی عربستان هدف گرفته شده‌اند. اینها، علاوه بر مانیتور بزرگی است که برای نمایش برخی فیلم‌های کوتاه در این خصوص در آن محل قرار داده شده است.

ایندیپندنت عربی همچنین اعلام کرد این نمایشگاه در ورودی سالنی قرار دارد که پادشاهان، رؤسای کشورها، هیئت های اعزامی و همراهانشان از نیروهای دیپلماتیک، امنیتی و رسانه‌ای برای شرکت در نشست مکه از آنجا عبور می‌کنند. همچنین ترکی بن صالح المالکی، سخنگوی رسمی نظامی ائتلاف سعودی در کمتر از یک دقیقه، محتوای ادوات نمایش داده شده را برای آنها شرح می دهد.

حتما بخوانید:  خانم‌ها باز هم کَل آقایان را در کنکور خواباندند

گفتنی است پیش تر نیکی هیلی، نماینده وقت آمریکا در سازمان ملل متحد نیز با برگزاری کنفرانسی خبری در واشنگتن، بقایای شماری از تسلیحات را به نمایش گذاشت و مدعی شد اینها قطعات باقی مانده از موشک شلیک شده ایرانی به ریاض است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *